QR-коди та мобільні додатки вже не такі цікаві - компанії Польщі суттєво змінили вибір логістичних технологій, у які інвестуватимуть внаслідок пандемії.
Інтерес до нових технологій у компаніях електронної комерції (включаючи логістику та транспорт) змінився через коронавірус. Виявляється, найближчим часом підприємці інвестуватимуть у зовсім інші рішення, ніж перед початком пандемії.
Компанії, які інвестували в нові технології до коронавірусу, найчастіше вибирали послуги GPS для моніторингу транспортних засобів (це рішення становило 13% від пулу пристроїв, якими можуть користуватися учасники опитування). Системи управління складом (WMS) та аплікації для клієнтів вибирали лише трохи рідше (по 11%) - згідно з галузевим опитуванням, проведеним у Польщі.
Однак пандемія змінила вподобання. Сьогодні підприємці, що працюють в галузі електронної комерції, стверджують, що їх найбільше цікавлять рішення на основі штучного інтелекту (14,7%), роботів (13,2%) та хмарних послуг (11,8%).
Натомість рішення, які були лідерами за інвестуванням перед пандемією, нині вибирають у рази рідше - GPS-моніторинг перевезень потребує 5,9% респондентів, аплікації для клієнтів - 4,4% та WMS - лише 2,9%.
Під час галузевого дослідження було опитано логістичних операторів, представників розподільчих центрів, інтернет-магазинів та кур’єрських компаній.