Оскільки мета роботи компанії – забезпечувати максимально зручний та якісний сервіс у В2В логістиці, основою нового лого став символ вантажу – пакунок.
Три «галочки» всередині цього пакунка означають, що ZAMMLER надає всі види логістичних послуг: складування, транспортування та митне оформлення на кожному потрібному етапі.
Робота над новим логотипом тривала близько 2 місяців, розповіла маркетологиня групи компаній Ірина Морозова.
«Ребрендинг планували з нагоди 15-ї річниці компанії, яку мали відзначити торік у березні. Але 15-річчя ZAMMLER зустріла у берцях та зі зброєю. Частина співробітників пішла на фронт. Редизайн логотипа був би не на часі, якби не необхідність позбутися літери Z. Тож ми вирішили, що зустрінемо Перемогу вже з оновленим логотипом, який більш ємко відображає суть діяльності нашої компанії», – розповіла вона.
Нагадаємо, що після початку повномасштабної війни, компанія була змушена зафарбовувати та заклеювати своє лого на вантажівках через літеру Z, яка почала асоціюватися з окупантами та насильством. За удар по іміджу і репутації ZAMMLER підготувала позов проти росії до міжнародного суду. І взялася за ребрендинг.
Визначитися із концепцією та обрати найкращий варіант оновленого логотипа допомогли шляхом голосування співробітники компанії ZAMMLER.
З огляду на те, що суть логістики у чітких часових рамках, оптимізації та ефективності – дизайнери отримали завдання не відходити від строгості та мінімалізму.
Розробкою займалися підрядники – маркетингова агенція VIO.agency, відео про ребрендинг компанії створила креативна агенція AuRoom Films.