Запущений два місяці тому Центр обробки даних (ЦОД) габаритно-вагового контролю «Укртрансбезпеки» справно акумулює інформацію з WIM-комплексів і стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю.
Таку інформацію опублікував голова Державної служби України з безпеки на транспорті ( «Укртрансбезпека») Єгор Прокопчук на своїй сторінці в Facebook.
Згідно заявою Єгора Прокопчука, мережа майданчиків WIM повинна перекрити основні магістралі. У свою чергу мобільні пункти зважування планується використовувати в точках, де можливий обхід автоматичного контролю. До запущеного 29 грудня 2020 року Центру обробки даних ГВК вже підключені і передають коректні дані 27 WIM-комплексів.
«Ми проаналізували основні напрямки проходження великовантажного транспорту і сформували свої пропозиції по розміщенню майбутніх WIM, які ще будуть змонтовані протягом цього року, - каже посадовець. - Зараз система працює в тестовому режимі. Бачимо, фіксуємо і збираємо інформацію про перевищення допустимих норм. Але притягти до відповідальності за порушення, зафіксовані на WiMах не маємо права: необхідні зміни до чинного законодавства. Відповідні законопроекти №3742 і №3743 вже пройшли перше читання. Разом з профільними парламентськими комітетами відпрацювали всі представлені депутатами поправки і готові до другого читання».