У липневому звіті Maritime Strategies International (MSI) йдеться про те, що потенціал зростання у сфері контейнерних перевезень повністю вичерпається до кінця третього кварталу поточного року. На четвертий квартал прогнозують охолодження попиту. Тож суттєвого зменшення тарифів на фрахт не уникнути.
В MSI вважають, що протягом деякого часу ставки ще залишатимуться високими у порівнянні з доповідним періодом. Проте має розпочатися новий тренд, за яким вартість контейнерних перевезень почне падати дедалі більше.
«Зниження триватиме принаймні до 2023 року, коли ми очікуємо, що ринкове середовище повернеться ближче до рівнів до пандемії, - заявили в MSI. - Очікування щодо подальшого зростання торгівлі були послаблені макроекономічною невизначеністю».
Аналітики не бачать причин для поновлення зростання у подальшій перспективі. Навпаки, надмірна кількість контейнерів, накопичена за часів пандемії, створюватиме відповідний тиск на тарифи.
Прогноз MSI щодо доходів від суден передбачає значне падіння щоденних ставок за наймом для всіх розмірів суден до 1 кварталу 2023 року. Наприклад, ставка для типових суден місткістю 8500 teu впаде на 50% від піку на початку цього року до 80 000 доларів США на день.