Насправді її показники зараз на ринках ЄС та США найвищі за останні 40 років. Окрім того, зі зменшенням загрози розповсюдження коронавірусу та послабленням карантинів попит поступово повертається у сферу послуг, а придбання товарів ще більше скорочується.
Уповільнення темпів зростання вантажних перевезень супроводжується певним скороченням виробництва. Також аналітики зазначають, що зараз світ переживає цілком істотні ринкові коливання. Адже після неймовірного зростання торгівлі товарами за останні два роки неодмінно мав настати період охолодження. Більшість показників контейнерних вантажних перевезень і виробничої активності, схоже, досягли циклічного піку в останньому кварталі 2021 року або в першому кварталі 2022 року і відтоді поступово знижуються. Так, від початку 2022 року зменшуються обсяги контейнерних перевезень через американські порти Лос-Анджелеса та Лонг-Біч. Така ж ситуація у Сінгапурі, лондонському аеропорту Хітроу та багатьох інших ключових вузлах.
Уповільнення морських вантажних перевезень призвело до того, що контейнерні судноплавні лінії скасовували рейси, щоб зменшити пропускну здатність і обмежити тиск на фрахтові ставки. Тим не менш, індекс контейнерних перевезень Китаю впав на 43% з початку поточного року.
Водночас зафіксовано зменшення обсягів промислового виробництва у Німеччині на 2% у період з червня по серпень. Про зниження ділової активності повідомляють виробники з Єврозони. А в Сполучених Штатах, на думку аналітиків Федерального резерву, поки що лише припинилося зростання. Світова організація торгівлі прогнозує, що торгівля товарами зросте лише на 1,0% у 2023 році після збільшення на 3,5% у 2022 році.