Такі перевізники, як Maersk і Hapag-Lloyd, призупинили замовлення вантажів для африканської країни до подальшого повідомлення. Зокрема, у Hapag-Lloyd повідомили клієнтів, що виконають замовлення, які надійшли раніше, однак вантажі будуть доставлені не до Судану, а до сусідньої Саудівської Аравії.
У Maersk заявили, що «вивчають рішення для стабілізації свого ланцюжка поставок у Судані». Перевізник закрив свої офіси в Хартумі та Порті та повідомив, що очікує поліпшення ситуації.
Інша реакція у менеджерів компанії CMA CGM. Перевізник заявив, що просто братиме додаткову плату за ризики. Доставку до Судану не припинять, однак за кожний стандартний контейнер клієнти мають доплатити по 500 доларів, починаючи з 1 травня.
Судан має вихід до Червоного моря – однієї з найбільш жвавих у світі акваторій. Крім того, через головний порт країни танкери вивозять суданську нафту. Представники компанії West P&I Club повідомили, що, не зважаючи на війну, транспортне сполучення з Порт-Суданом не порушено. Вантажі сюди можна доставляти з глибини країни, оскільки дороги та мости не перекриті.
Однак небезпека таки існує. Наприклад, стало відомо, що пасажирський рейс Saudia потрапив під перехресний вогонь.