Це стало можливим через те, що пасажирські авіаперевізники активно повертаються на ринок. Ну а вантажні авіакомпанії демонструють зараз значно більшу потужність, ніж до пандемії.
Однак директор компанії Accenture Марко Блумен зауважує, що процес відновлення відбувається дуже нерівномірно, що само по собі становить проблему. Зокрема, через війну Україна змушена закрити свій повітряний простір. А небо Росії та її повітряний флот опинилися під санкціями. Тож авіагалузь РФ швидко деградує та має дедалі менше можливостей грати свою роль на світовому ринку. Саме війна призвела до скорочення удвічі вантажних авіаперевезень між Європою та Азією, відзначає експерт.
«Як наслідок, ми бачимо багато польотів з Азії через Перську затоку до Європи, - сказав Блумен. Вигоду отримують самі країни Перської затоки та перевізники, які вимагають за обхідні маршрути більше грошей.
А в трансатлантичному регіоні усе повернулося до допандемічного рівня, хоча ще минулого літа відзначалося падіння обсягів перевезень повітряним транспортом на 50%. Надалі тут очікується, зокрема, значне збільшення рейсів широко фюзеляжних літаків, що збільшить як пасажирський, так і вантажний потік. Нагадаємо, що під час пандемії саме широко фюзеляжний повітряний лот потерпів найбільше, оскільки кількість замовлень для таких суден падала навіть на 80%. Усього на глобальному ринку налічується приблизно 4200 таких літаків.