Завантаження...

G20 оприлюднила план торгового коридору до Азії без Китаю

G20 оприлюднила план торгового коридору до Азії без Китаю

Його особливість полягає у тому, що він оминає Китай. Окрім того IMEC, за задумом, має стати конкурентом китайському проекту «Один пояс, один шлях» (BRI), оскільки також матиме як морські, так і залізничні маршрути. 

 

На думку експертів, розвиток нового економічного коридору має вже на початку збільшити вантажопотоки між Європою та Індією на 40%. 

 

«Очікується, що IMEC стимулюватиме економічний розвиток шляхом посиленого зв’язку та економічної інтеграції між Азією, Перською затокою та Європою», – йдеться у спільній заяві, підписаній Індією, ОАЕ, Саудівською Аравією, ЄС, Францією, Італією та Німеччиною.

IMEC складатиметься з двох основних коридорів. Східний з’єднає Індію із Західною Азією та Близьким Сходом. Північний забезпечить надійне сполучення між Західною Азією, Близьким Сходом та Європою. Як і в інших подібних проектах, основою стануть мультимодальні перевезення. 

 

Зараз переважна більшість вантажів між Індією та Європою перевозиться морським транспортом через Суецький канал. У дорозі кораблі перебувають від 20 до 30 днів. Але у коридорі IMEC транспорт доставлятиме товари швидше. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.