Фермери вже організують та мобілізують свої трактори, щоб заблокувати основні під'їзні шляхи до Парижа, такі як A4, A5 та A6, а також інші важливі для міста анклави, такі як ринок Ружин чи аеропорти Руассі та Орлі. Незважаючи на масштабні заходи, вжиті Міністерством внутрішніх справ, щоб зупинити фермерів, не виключено, що під'їзні шляхи до французької столиці можуть бути заблоковані. Іспанські ЗМІ наголошують, що сектор автоперевезень, у якому понад 20 тис. вантажівок щодня перетинають кордон між Іспанією та Францією, залишається явною жертвою та заручником цієї ситуації. Напади на вантажівки відбуваються майже завжди.
Також за останні кілька днів найдосвідченіші водії зуміли знайти альтернативні маршрути на відомчих дорогах. Але вони робили це з ризиком опинитись у кюветі через дуже небезпечні переходи на цих надмірно вузьких дорогах. В результаті було отримано рекордну кількість заявок на евакуацію. Служба евакуації Barrault у Пуатьє побила свій 70-річний рекорд, зафіксувавши 12 аварій за один день минулого четверга лише у своєму районі, коли вантажівки об'їжджали блокпости на шосе N10.
Увечері у четвер у деяких компаніях деякі французькі водії відмовилися виїжджати на маршрути, побоюючись, що не зможуть бути зі своїми сім'ями у вихідні. Іноземні водії, у свою чергу, розповсюджували у соціальних мережах зображення порожніх, перевернутих та згорілих напівпричепів. Вони більше не почуваються у безпеці на дорогах Франції. Фермери, які хотіли «уморити Париж голодом», частково досягли своєї мети, оскільки Рунгіс тепер постачається лише частково.