За інформацією Reuters, йдеться про розширення транзиту до країн, що обвиваються, особливо у регіоні Середземномор’я.
Після закриття українських морських портів в результаті агресії РФ у низці країн Африки та Близького Сходу виникли побоювання щодо дефіциту продовольства. Відкритий зерновий коридор з Одещини частково вирішує проблему. Але цього замало, відзначають фахівці.
Румунія ж і зараз є другим транзитером та експортером зерна за межі Євросоюзу. Однак і тут потрібно збільшувати можливості, заявив французький міністр. Угода, якої очікують, стосуватиметься експорту сухопутним, морським та річковим транспортом. Окрім іншого, Франція профінансує збільшення потужності порту Галац та надасть обладнання для розширення пропускної спроможності прикордонних переходів між Румунією та Україною. Також французи хочуть поліпшити стан Сулінського каналу і допоможуть розвивати морський порт Констанца.