Через блокаду в Арней-ле-Дюк водії з понеділка перебувають у заручниках у фермерів. Дальнобійники намагалися об'їхати протести на шосе A6 шосе D906, але їхній шлях був перекритий активістами. Муніципалітет робить все можливе, щоб забезпечити їхні повсякденні потреби.
У Ліоні критична ситуація також без змін станом на 31 січня.
У коментарях ЗМІ перевізники наголошують, що в цій ситуації найкращим виходом було б залишити вантажівки на місці, ніж щодня втрачати купу грошей та змушувати своїх водіїв перевищувати щоденний час роботи. Також транспортні компанії заявляють, що за таких умов неможливо виконувати свої обов'язки.
Як повідомили у Національній федерації автомобільного транспорту (FNTR), станом на вівторок, 30 січня, було зареєстровано близько 120 блокувань, у яких брали участь близько 12 тис. фермерів та понад 6 тис. тракторів по всій країні. Ситуація порушує роботу перевізників, яких криза може поставити на коліна: за останні два тижні вони не здійснили жодного продажу, час у дорозі збільшився, робочі години водіїв зросли та інше. Один із перевізників Жан-Люк Дежоде підрахував, що половина з його 30 вантажівок, які потрапили під блокаду, завдають збитків у розмірі 7,5 тис. євро на день.