На думку представників українського уряду, вартість перевезень цим маршрутом буде зменшуватися і надалі. Його почали використовувати лише у серпні, на початку мало хто вірив у перспективи, відзначають фахівці. Та з’ясувалося, що коридор цілком спроможний функціонувати.
«Ідуть нові судна. Кожен фермер найближчим часом зможе відчути, що логістика за рахунок цього маршруту має подешевшати, а відповідно збільшиться (рентабельність) зерна», – сказав міністр аграрної політики України Микола Сольський.
За його словами, транспортні послуги тут за останні 2-3 тижні подешевшали на 30-40%. Поки що і нинішні ціни виглядають достатньо високими, однак міністр сповнений оптимізму. Принаймні уже починає працювати нова система страхування, без якої перевезення не стали б можливими.
Очікується, що в 2023 році Україна збере 79 мільйонів тонн зернових і олійних, а в 2023/24 роках експортний профіцит складе близько 50 мільйонів тонн.