Завантаження...

Фрахтові ставки на Новому чорноморському шляху впали

Фрахтові ставки на Новому чорноморському шляху впали

На думку представників українського уряду, вартість перевезень цим маршрутом буде зменшуватися і надалі. Його почали використовувати лише у серпні, на початку мало хто вірив у перспективи, відзначають фахівці. Та з’ясувалося, що коридор цілком спроможний функціонувати. 

 

«Ідуть нові судна. Кожен фермер найближчим часом зможе відчути, що логістика за рахунок цього маршруту має подешевшати, а відповідно збільшиться (рентабельність) зерна», – сказав міністр аграрної політики України Микола Сольський.

 

За його словами, транспортні послуги тут за останні 2-3 тижні подешевшали на 30-40%. Поки що і нинішні ціни виглядають достатньо високими, однак міністр сповнений оптимізму. Принаймні уже починає працювати нова система страхування, без якої перевезення не стали б можливими. 

 

Очікується, що в 2023 році Україна збере 79 мільйонів тонн зернових і олійних, а в 2023/24 роках експортний профіцит складе близько 50 мільйонів тонн.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.