Завантаження...

FNTR: пропонує європарламентаріям нововведення для галузі автоперевезень

FNTR: пропонує європарламентаріям нововведення для галузі автоперевезень

Оскільки європейські вибори вже не за горами, FNTR вирішила підготувати «білу книгу» для кандидатів, щоб наголосити на важливості сектора для економіки та висунути свої пропозиції. Так, для боротьби з соціальним демпінгом, сприяння чесній конкуренції та покращення умов праці водіїв у Пакеті мобільності, прийнятому в серпні 2020 року, були введені нові заходи, включаючи повернення водія кожні чотири тижні, регулярний щотижневий відпочинок поза кабіною, каботаж, посилений чотириденним періодом , повернення транспортного засобу кожні вісім тижнів, командування водіїв та інтелектуальний тахограф для полегшення перевірок. FNTR внесла дві пропозиції щодо забезпечення гармонійного застосування законодавства на території ЄС.

 

Нова директива про відрядження водіїв потребує застосування мінімальної заробітної плати тієї країни, де працює далекобійник. Щоб допомогти операторам у розрахунку платіжних відомостей, FNTR закликає створити інструмент, що дозволяє враховувати різноманітність та складність соціальних систем у різних країнах-членах ЄС. Крім того, що стосується перевірок, то, крім їх достатньої кількості для забезпечення ефективності Пакету мобільності, федерація закликає підвищити їх якість за рахунок більш ефективного методологічного підходу (краще знання процесів перевірки в кожній державі-члені, розширення обміну інформацією) між службами держав-членів.

 

Виступаючи за енергобаланс, FNTR стверджує, що види енергії доповнюють один одного та не повинні протиставлятися один одному.

FNTR також порушила питання про перегляд Директиви 96/53/ЄС про вагу та габарити, закликаючи до транскордонного збільшення до 44 тонн, коли дві сусідні країни вже застосовують це обмеження за максимальною вагою. Експерти також виступають за дозвіл транскордонного переміщення більш довгих та важких вантажівок EMS (European Modular System) «за певних умов (безпека та відсутність конкуренції із залізницею, зокрема)».

 

Що стосується перегляду Директиви про комбіновані перевезення 92/106/EC, то FNTR має дві вимоги: полегшення нових заходів щодо доступу до допомоги для комбінованих або мультимодальних перевезень, особливо для VSE-SME, та обов'язкове застосування правил каботажу до дорожніх ділянок комбінованих перевезень.

У FNTR згадали і про залучення професійних водіїв.

У період перегляду Постанови 1/2005 про благополуччя тварин FNTR закликає до гармонійного впровадження та застосування на всій території ЄС різних правил, спрямованих на покращення добробуту тварин під час транспортування. Вони також закликають до запровадження більш чіткого поділу відповідальності між фермером та перевізником.

 

У пропозиції федерації йдеться і про електронну версію CMR (eCMR), яка вже прийнята у Франції і значно полегшує обмін із клієнтами та владою: вона економить час та гроші при організації перевезень, а також забезпечує безпеку документів. eCMR має стати обов'язковою у 2026 році, і наразі до неї підключилося понад 30 країн.

Також федерація звернула увагу на можливе розширення ЄС.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.