Представники транспортної галузі заявили, що незважаючи на те, що CSDDD є значним проривом і дозволяє вийти з тривожного політичного глухого кута, вона була серйозно ослаблена лобіюванням з боку деяких держав-членів ЄС.
Генеральний секретар ITF Стівен Коттон заявив, що Директива має ознаменувати початок кінця епохи корпоративної безкарності за порушення трудових прав, від яких страждають працівники у корпоративних ланцюжках постачання.
У федераціях додали, що Директива є прямим результатом багаторічного тиску профспілок. Аналогічним чином, зобов'язання профспілок та представників працівників брати участь у розробці та реалізації ефективної політики, планів та стратегій комплексної перевірки в компаніях, їх дочірніх компаніях та по всьому ланцюжку поставок не було включено до первісної пропозиції Європейської комісії – їх включення до Директиви викликане тиском профспілок.