За твердженням експертів, технічна рецесія, яку скотилася Німеччина після двох кварталів скорочення валового внутрішнього продукту, не є довгостроковою тенденцією. При цьому в цілому розвиток значно відстає від попередніх років, незважаючи на те, що обсяги перевезень, які були надзвичайно низькими на початку року, значно збільшились до кінця кварталу.
Витрати електроенергію також знижуються, але у разі з позитивним ефектом для експедиторів і перевізників. Ціна дизельного палива впала на 4,5% з лютого по березень і, таким чином, була навіть на 23,9% нижчою за позначку того ж місяця минулого року. Подешевшав і ЗПГ – на 43,9% за рік. Ціна на AdBlue впала не так значно, але все ж таки на 17,6% за останні 12 місяців.
Заява Міністерства транспорту про збільшення плати за проїзд приблизно на 83% у грудні поточного року викликала додаткові хвилювання. Експерти прогнозують можливі нестійкі зміни, які призведуть до серйозних проблем для постачальників та клієнтів автомобільних вантажних перевезень.
Крім того, у другому кварталі, у разі зростання ринку, може знову виявитися дефіцит водіїв. Тому, незважаючи на серйозні проблеми, ELVIS радить експедиторам та перевізникам наводити свої фіксовані витрати у максимально можливу відповідність з економічним розвитком і, при необхідності, скорочувати потужності.