Завантаження...

Електронна комерція у Європі зросла на 13%, але експерти говорять про появу нових викликів

Електронна комерція у Європі зросла на 13%, але експерти говорять про появу нових викликів

Фахівці відзначають, що зростання електронної комерції в ЄС торік було навіть трохи більшим, ніж у 2020-му. Тобто, у минулому ми бачимо стабільний та дуже швидкий розвиток. Але спочатку він був вмотивований форс-мажорними обставинами, спричиненими пандемією COVID. Тепер же відбувається якщо не повне скасування карантинних обмежень, то принаймні суттєве їх послаблення. 

 

У звіті визначено дві ключові тенденції: по-перше, продажі в електронній комерції починають нормалізуватися після зростання продажів у період пандемії, а саме зростання повільно стабілізується. По-друге, споживачі стали більш обережними у своїх витратах через інфляцію, наслідки війни в Україні, порушення ланцюгів постачання та загальне відчуття невизначеності.

 

«Хоча все ще важко оцінити, чи війна в Україні справді матиме значні наслідки для європейської економіки, а також для ринків електронної комерції», – вважає Лука Кассетті, генеральний секретар Ecommerce Europe. Відтак, висловлені побоювання щодо майбутнього галузі можуть виявитися або безпідставними, або применшеними. 

 

Що б там не було, але багато учасників ринку уже тепер говорять про зменшення купівельної спроможності споживачів через значне подорожчання енергоносіїв, інфляцію та інші важливі чинники. Така ситуації створює відчуття невизначеності у звичайних людей, які починають економити гроші навіть тоді, коли вони у них є. й через це на локальних відрізках часу спостерігалося навіть деяке зниження обсягів продажів. З іншого боку, за останні роки сектор цифрової комерції став «незамінним і дуже стійким».

 

За даними звіту, Західна Європа є, безперечно, найсильнішим регіоном з точки зору обороту електронної комерції B2C. Тут генерується 63% усього товарообігу європейської цифрової галузі. Частка південних країн ЄС значно менша – 16%. Центральна та Північна Європа – це, відповідно, 10% та 9% від усіх продажів електронної комерції ЄС у 2021 році. Нарешті, питома вага Східної Європи становить лише 2%. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.