Завантаження...

Експорт зерна, нові пункти пропуску та гуманітарні вантажі: Кубраков підбив підсумки року

Експорт зерна, нові пункти пропуску та гуманітарні вантажі: Кубраков підбив підсумки року

У планах на 2022 рік було будівництво тисячі кілометрів нових доріг, мостів, передача частини портів у концесію, оновлення рухомого складу «Укрзалізниці» та інше.

За його словами, ще одним викликом став суттєвий дефіцит палива в країні. «Укрзалізницю» було визначено державним імпортером, було укладено прямі контакти з великими світовими постачальниками. Це дозволило подолати дефіцит, а також заощадити понад півмільярда гривень на підприємстві щодо середньоринкової вартості пального.

 

Крім того, залізничники займалися евакуацією населення. Вони вивезли понад 4 млн осіб із лінії вогню, понад сотню тисяч свійських тварин, перевезли 314 тис. тонн гуманітарної допомоги.

Віце-прем'єр додав, що економіка воєнного часу потребує диверсифікації логістики, зокрема розширення експортно-імпортних шляхів. Завдяки розблокуванню трьох чорноморських портів для агропродукції експортували понад 16 млн. тонн продукції. Але країна-агресор продовжує блокувати швидкий прохід через Босфор.

 

Він нагадав і про ще один важливий напрям роботи - це посилення експорту по суші в рамках проекту «Відкритий кордон». Вже відкрито новий пункт пропуску «Красноїльськ – Вікова де Сус» на кордоні з Румунією, збільшено пропускну спроможність пункту «Краковець – Корчова» та знайдено інфраструктурне рішення для зменшення черг у пункті «Ягодин – Дорогуськ». У найближчих планах відкриття ще двох нових пунктів пропуску: «Дьяківці – Раковець» на кордоні з Румунією та «Ніжанковичі – Мальховіце» на кордоні з Польщею.

 

Залізничники завершили реконструкцію та електрифікацію ділянки Ковель – Ізов – Держкордон, відновили роботу двох залізничних сполучень з Румунією, одного – з Молдовою, також завершуються роботи на польському напрямку.

 

Віце-прем'єр наголосив і на тому, що втричі зріс товарообіг портів на Дунаї. Цей кластер при ефективному управлінні зберігатиме свою інвестиційну привабливість і надалі порт «Усть-Дунайськ», який багато років був збитковим, виставлений на приватизацію. Стартова ціна – балансова вартість підприємства – 60 млн. грн.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.