У планах на 2022 рік було будівництво тисячі кілометрів нових доріг, мостів, передача частини портів у концесію, оновлення рухомого складу «Укрзалізниці» та інше.
За його словами, ще одним викликом став суттєвий дефіцит палива в країні. «Укрзалізницю» було визначено державним імпортером, було укладено прямі контакти з великими світовими постачальниками. Це дозволило подолати дефіцит, а також заощадити понад півмільярда гривень на підприємстві щодо середньоринкової вартості пального.
Крім того, залізничники займалися евакуацією населення. Вони вивезли понад 4 млн осіб із лінії вогню, понад сотню тисяч свійських тварин, перевезли 314 тис. тонн гуманітарної допомоги.
Віце-прем'єр додав, що економіка воєнного часу потребує диверсифікації логістики, зокрема розширення експортно-імпортних шляхів. Завдяки розблокуванню трьох чорноморських портів для агропродукції експортували понад 16 млн. тонн продукції. Але країна-агресор продовжує блокувати швидкий прохід через Босфор.
Він нагадав і про ще один важливий напрям роботи - це посилення експорту по суші в рамках проекту «Відкритий кордон». Вже відкрито новий пункт пропуску «Красноїльськ – Вікова де Сус» на кордоні з Румунією, збільшено пропускну спроможність пункту «Краковець – Корчова» та знайдено інфраструктурне рішення для зменшення черг у пункті «Ягодин – Дорогуськ». У найближчих планах відкриття ще двох нових пунктів пропуску: «Дьяківці – Раковець» на кордоні з Румунією та «Ніжанковичі – Мальховіце» на кордоні з Польщею.
Залізничники завершили реконструкцію та електрифікацію ділянки Ковель – Ізов – Держкордон, відновили роботу двох залізничних сполучень з Румунією, одного – з Молдовою, також завершуються роботи на польському напрямку.
Віце-прем'єр наголосив і на тому, що втричі зріс товарообіг портів на Дунаї. Цей кластер при ефективному управлінні зберігатиме свою інвестиційну привабливість і надалі порт «Усть-Дунайськ», який багато років був збитковим, виставлений на приватизацію. Стартова ціна – балансова вартість підприємства – 60 млн. грн.