Завантаження...

Експерти: як війна в Україні змінила ланцюжки поставок

Експерти: як війна в Україні змінила ланцюжки поставок

Згідно з останніми даними FourKites, із серпня середній обсяг російського імпорту лише за останні два тижні знизився у річному обчисленні на 96,2%.

Постачання в Україну, які все ще відставали від рівнів до російського вторгнення протягом більшої частини 2022 року, минулого місяця зростали. За останні два тижні середній обсяг імпорту в Україну зріс на 14,3%, ніж на рік раніше.



За словами співробітника GM Network Collaboration у FourKites Гленні Кепці, більшість міжнародних компаній припинили свою діяльність та інвестиції в регіоні внаслідок війни. Порушення, викликані конфліктом, створили значну порожнечу, на повоєнне відновлення якої знадобляться десятиліття. Він додав, що малоймовірно, що будь-яка стабільність може бути відновлена ​​наступного року. Однак, оскільки загальна увага зосереджена на Китаї, РФ, США та Україні, ланцюжки поставок можуть зазнати серйозної перебудови.

 

Відповідаючи на запитання про незворотні зміни у глобальному ланцюжку постачань у результаті війни, Кепке зазначив, що торгові потоки автомобільних та залізничних вантажів між Західною Європою та РБ та РФ матимуть довгострокові наслідки через санкції. Крім того, зміняться маршрути руху суден у Чорному морі, головному стратегічному коридорі як для імпортних, так і для експортних вантажів.

 

Що стосується сусідніх країн, дані FourKites показують, що постачання до прикордонних та інших європейських країн збільшилося.

Час очікування для морських перевезень у великих європейських портах, таких як Роттердам, Антверпен і Бремерхафен, скоротився порівняно з піковим періодом, який пройшов за вторгненням РФ в Україну минулого року. Станом на 26 лютого середній час очікування імпорту та експорту в цих портах становив 5,6 дня та 6,1 дня відповідно, що на 18,4% та 36% менше середнього часу очікування у лютому минулого року.

 

У всіх європейських портах час очікування для морських перевезень скоротився як для перевалки, так експорту. Станом на 26 лютого 28-денний середній час очікування для експорту та перевалки склав 7,1 дня та 6,3 дня відповідно, що на 26,8% та 28,4% менше, ніж у попередньому році.

Середній 28-денний час очікування для імпорту трохи збільшився на 3,1%, порівняно з попереднім роком, до 6,2 дня.

 

Перепустка контейнерів у порту Роттердама знизилася на 5,5%, у тому числі через скорочення трафіку з РФ. Усього порт Роттердам обробив 467,4 млн тонн у 2022 році, що відображає незначне зниження на 0,3% порівняно з 2021 роком, коли було оброблено 468,7 млн ​​тонн.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.