За заявою експертів, найбільшим ворогом усіх транспортних засобів є сіль, яку використовують дорожні служби для обробки доріг. У поєднанні з холодною, вологою атмосферою або кам'яною крихтою це швидко призводить до корозії та пошкодження ущільнень. Той, хто своєчасно не видаляє ретельно сіль та іржу з днища та фарби, а також у порожнинах та не ремонтує пошкоджені місця, ризикує отримати дорогий та тривалий ремонт та непотрібні простої вантажівки.
Експерти наголошують, що шини слід перевіряти особливо ретельно: звертати увагу на деформацію протектора та такі ушкодження, як порізи чи здуття. Можливі дефекти можуть перебувати в ступичному підшипнику. Правильний час для переходу із зимових шин на літні залежить від передбачуваного використання та прогнозу погоди. Важливо підтягувати колісні гайки через 100 км пробігу, інакше є ризик зносу цапфи осі через натирання.
Пористі ущільнювачі на дверях, амортизаторах або фарах можуть стати причиною високих подальших витрат. Якщо вони перестануть бути цілими, в них проникатиме волога, і лінзи запітнітимуть або "осліпнуть" відбивачі. Це забезпечує значно меншу світловіддачу. Також варто враховувати, що волога здатна викликати коротке замикання і може призвести до повного виходу з ладу освітлення.