Завантаження...

Експерти прогнозують проблеми у транспортній галузі Польщі

Експерти прогнозують проблеми у транспортній галузі Польщі

За даними дослідження Confidence Index 2023 (CBRE, Panattoni), 56% фахівців галузі TSL вважають умови ведення бізнесу в поточному році складнішими, ніж минулого. Лише 22% респондентів заявили про покращення. При цьому 44% опитаних висловили побоювання, що це не кінець і що 2024 року умови ведення бізнесу ще більше погіршаться.

 

Декілька місяців тому Faktura.pl повідомила про значне зменшення кількості рахунків, виставлених малими та середніми транспортними компаніями. У галузі переважає переконання, що навіть якщо оборот збільшиться, це не спричинить збільшення прибутковості. На песимістичне сприйняття бізнесу також впливають мінливі економічні умови та економічна невизначеність. Однією з найбільших проблем є розширення бізнесу на нові галузі та розширення ланцюжків постачання. Ті, хто обслуговує лише традиційні ринки Західної Європи, можуть опинитися у біді.

 

Песимізм, зменшення замовлень та падіння рентабельності, а також скорочення витрат видно і в даних із закупівель вантажних шин. За даними Польської асоціації шинної промисловості, у першому півріччі 2023 року продаж вантажних шин у Польщі знизився на 43% у річному обчисленні. Це величезне падіння, оскільки продаж шин для легкових автомобілів теж упав, але лише на 12%. У разі великовантажних автомобілів зниження різке. Це переконливе свідчення побоювань щодо прибутковості. При цьому продаж вантажівок у 2022 році був дуже високим — за даними ACEA, було зареєстровано майже 35 тис. нових автомобілів.

 

Дослідження, яке показало занепокоєння щодо ситуації наступного року, також прогнозує, що забезпечення стабільного фінансування може бути важливим для галузі TSL у найближчі місяці. Кожна велика зміна, незалежно від того, позитивна вона чи негативна, змушує компанії хотіти мати гроші на своїх рахунках та мати можливість реагувати.

 

На думку експерта Finea, у цьому не можна повністю звинувачувати експедиторство. Їм доводиться мати справу з кінцевим споживачем, процеси якого займають багато часу. Кінцевий клієнт першим здійснює переклад, а перевізник отримує його багато днів останнім. Галузі TSL слід серйозно зосередитися на реорганізації моделі оплати та скорочення термінів переказу – це дозволить усьому сектору і, як наслідок, економіці розвиватися більш ефективно. За даними звіту ACEA, у Польщі зареєстровано майже 1,2 млн автомобілів (повна маса понад 3,5 тонни). Це найбільший парк вантажних автомобілів, за ним йдуть Німеччина (1 одиниці) та Італія (010).

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.