Удосконалення процесів контролю та збільшення кількості поїздів та вантажних автомобілів, що перетинають польсько-український кордон, обговорили учасники конференції «Залізничні та автомобільні польсько-українські прикордонні переходи перед лицем логістичних проблем після початку війни в Україні».
Одне з нагальних питань – доставка палива в Україну. Комерційний директор оператора АЗС WOG Тарас Панасюк нагадав, що до війни український імпорт нафтопродуктів походив із РФ та БР.
Представник Міністерства інфраструктури України Анатолій Тименко під час зустрічі порушив питання блокади експорту зерна з України, яка може обернутися гуманітарною кризою у світі.
Учасники зустрічі наголосили, щоб вирішити ці та інші питання, необхідно продовжувати покращувати залізничне сполучення з Польщею.
Автоперевізники також звертають увагу на переповнені та забиті прикордонні переходи. Проблема, яка спостерігається вже багато років, — це покращення автомобільних прикордонних переходів з Україною. Як варіант, учасники ринку пропонують використовувати спільний контроль, який практикували під час чемпіонату Європи.
Прем'єр-міністр Денис Шмигаль повідомив, що найближчим часом Україна планує приєднатися до Конвенції щодо процедури спільного транзиту або так званого «митного безвізу».