Завантаження...

Експерти: LTSA не виконує своїх обов'язків щодо перевірок іноземних перевізників

Експерти: LTSA не виконує своїх обов'язків щодо перевірок іноземних перевізників

На думку секретаря LVS Мечислава Атрошкевичюса, враховуючи, скільки вантажівок із третіх країн приїжджає до Литви чи проїжджає через неї транзитом, на дорогах необхідно посилити контроль над сторонніми перевізниками.

 

За його словами, контроль над сторонніми перевізниками слабкий, оскільки цілі та пріоритети діяльності LTSA не узгоджені правильно. Керівництво LTSA йде найпростішим шляхом - більше перевіряють литовських перевізників, тому що у них менше проблем, легше стягувати штрафи тощо.

 

У свою чергу, керівник Департаменту зв'язку LTSA Егле Кучинскайте заявила, що контроль іноземних та литовських транспортних компаній здійснюється і здійснюватиметься без дискримінації перевізників різних країн, оскільки законодавство ЄС забороняє перевірки на підставі країни реєстрації транспортного засобу. Крім того, за підсумками 2023 року в ході дорожніх перевірок, що проводяться LTSA, відсоток виявлених порушень приблизно однаковий для всіх транспортних засобів, незалежно від того, в яких країнах (Литва, інші держави ЄС чи треті країни) вони зареєстровані та які види порушень виявлені ( крім дозволів). У той же час у LTSA зазначили, що не планують проводити більше фізичних перевірок.

 

У LTSA також додають, що більша кількість співробітників сприяла б ще якіснішим перевіркам, але кількість ресурсів, на жаль, обмежена. У службі також прокоментували можливість блокування вантажівок сторонніх перевізників за відповідні порушення.

 

У свою чергу в Міністерстві транспорту Литви повідомили, що у 2021 році для LTSA було виділено 7,547 млн ​​євро, у 2022 році – 7,768 млн євро, у 2023 році – 8,354 млн євро. У 2022 році LTSA звернулося до Мінтрансу з проханням про збільшення додаткових посад та фінансування заробітної плати. 2023 року Фонд заробітної плати був збільшений наскільки це можливо. Істотних змін на наступний рік у цей час не очікується, але в майбутньому можуть бути розглянуті додаткові асигнування. Таким чином бюджет LTSA за останні кілька років збільшився.

 

Якщо повернутися до питання контролю за іноземними перевізниками, то в Мінтрансі зазначили, що забезпечення рівних конкурентних умов є і буде пріоритетом відомства, а забезпечення контролю за іноземними перевізниками особливо актуальне в наш час, коли ще й необхідно забезпечити контроль за дотриманням санкцій. Тому LTSA, що здійснює нагляд та контроль за господарюючими суб'єктами, крім фізичного контролю на дорогах має та може використовувати й інші інструменти забезпечення контролю. Наприклад, використовувати багатофункціональні системи контролю порушень та камери, встановлені на дорогах, обмінюватися даними про виявлені порушення, співпрацювати з іншими контролюючими органами (наприклад, митницею) тощо.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.