Учасники ринку запевняють, що для них настали непрості часи. Прогнози щодо ситуації роблять різні. Генеральний директор Astral Aviation Санджів Гадхія вважає, що ситуація покращиться у березні після китайського Нового року. У той час як генеральний директор Rhenus Logistics Air & Ocean Тобіас Кеніг орієнтується на позитивні зміни ближче до 2025 року. Директор компанії Stifel Брю Чан зазначив, що ставки впали «навіть швидше, ніж ми очікували».
Тим не менш, ставки залишаються вищими за допандемічний рівень, і, на думку експертів, це означає, що вони повинні продовжувати падати.
За словами Брю Чана, млявий ринок був викликаний трьома чинниками:
- збільшенням кількості замовлень, оскільки великі, орієнтовані споживача вантажовідправники прагнули випередити відставання в ланцюжку поставок;
- слабший основний попит через побоювання з приводу інфляції та рецесії;
- збільшення пропозиції у міру того, як пасажиропотік повертається, вузькі місця у морських перевезеннях зменшуються, а відправники вантажу повертаються у відкрите море.
Брю Чан додає, що відправники вантажу, які, як і раніше, віддають пріоритет обслуговування ланцюжка поставок і затримки, можуть не захотіти відмовлятися від існуючої практики, і це може допомогти підтримувати контрактні ставки порівняно зі спотовими.