Завантаження...

Експерт: "У повноцінних транспортних бірж є величезний потенціал"

Експерт: "У повноцінних транспортних бірж є величезний потенціал"
Майбутнє - за транспортними біржами
 
 
 
 
 

Фондові біржі завжди одужують після фінансової кризи та виходять на новий рівень розвитку. Те саме має статися із системами онлайн-платформ для перевізників вантажів та їх клієнтів, оскільки за останні десятиліття транспортна галузь не переживала настільки шокового удару, як під час карантину, вважає експерт з телематики компанії GBOX Томаш Чжи (Польща).

 

На думку фахівця, у створенні та розвитку повноцінних транспортних бірж є величезний потенціал. До того ж, ринок уже готовий перейти на нові умови. 15% вантажних перевезень здійснюються на спотовому ринку, без попереднього підписання довгострокових угод між перевізниками та їх клієнтами. Це значна частка ринку, на якій можна забезпечити стабільний розвиток, вважає експерт. З іншого боку, відомо, що 90% компаній у тій чи іншій мірі постійно використовують майданчики для електронного обміну інформацією. Щоб оцінити потенціал, варто згадати, що лише європейський ринок вантажних перевезень має загальний об’єм приблизно у 500 мільярдів євро. 

 

Лише у Польщі працює 36 513 міжнародних вантажоперевізників. Але понад 90% з них – це малі сімейні автотранспортні компанії з кількістю машин до 10 штук. Одному богові відомо, звідки вони беруть замовлення. Та, якщо говорити серйозно, то вони отримують клієнтів завдяки особистим зв’язкам. А коли настає кризовий момент, щоб утриматися на плаву та не залишитися без роботи, починають демпінгувати, ламаючи ринок транспортних послуг та завдаючи шкоди великим компаніям.

 

Така система уже всім набридла. А змінити її можна лише завдяки єдиній транспортній біржі, де усі будуть поставлені у рівні умови. Хтось може скаже, що такі біржі вже існують, говорить експерт. Та, якщо ми уважно вивчимо умови реєстрації на них, то побачимо, що «дрібота» їм, як правило, не відповідає. До того ж, не варто розглядати повноцінну біржу як звичайну дошку оголошень. Потрібно створити такий майданчик, який повноцінно задовольняв би всіх учасників ринку.

 

Джерело: Logist.FM

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.