Завантаження...

Експеримент на кордоні та проєкт електронної черги: що обговорювала логістична галузь

Експеримент на кордоні та проєкт електронної черги: що обговорювала логістична галузь

Тепер з 4-х пунктів пропуску – «Рава-Руська - Хребенне»,  «Краківець - Корчова», «Шегині - Медика», «Ягодин - Дорогуск» приберуть авто, повною масою до 7,5 тон. І переведуть їх на інші пункти пропуску – «Устилуг - Зосин», «Грушів - Будомеж», «Смільниця - Кросценко», «Угринів - Долгобичув». Наразі цей експеримент із розвантаження кордону триватиме до 30 листопада. У такому режимі уже працює «Ягодин - Дорогуск» – там не пропускають навіть легкові авто. І ситуація із проїздом значно покращилась. Якщо пілотне випробування мине вдало, експерти ZAMMLER припускають: пропускна спроможність на  українсько-польському кордоні може збільшитися на 10 відсотків. 

Та загалом поки що черги великі – нещодавно авто компанії стояло у черзі на пропуску «Рава-Руська - Хребенне» упродовж тижня. Для зерновозів цей термін подовжується ще на три дні – саме стільки часу потрібно для фітосанітарного контролю. Адже і змін мало, і кількість фахівців, які надають цю послугу з боку Польщі – недостатня. 

 

З-поміж новин, які галузь обговорювала цього тижня – і проєкт електронної черги на кордоні. Його незабаром має представити Міністерство інфраструктури, заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль. Так водії зможуть заздалегідь забронювати місце онлайн – а не рухатися у живій черзі, як зараз. 

Спроби запустити  цю електронну чергу на кордоні уряд робив із 2020-ого року, але поки безрезультатно. Зокрема електронну чергу мали запустити 15 лютого – на пунктах пропуску «Ужгород - Вишнє Нємецке» на українсько-словацькому кордоні та «Чоп -Загонь» на кордоні з Угорщиною.

Така система уже працювала і доволі успішно в українських портах – розповідають у ZAMMLER GROUP. І давно стала нормою для багатьох країн світу. Адже завдяки електронній черзі, митники бачать у реальному часі кількість авто на кордоні і можуть рівномірно розподіляти завантаження. 

Але перш ніж така система запуститься, потрібна готова інфраструктура на кордоні – із паркінгами, місцями відпочинку для водіїв. Щоб водії могли відстояти паузу на на паркінгу. Зазвичай час втрачають після перетину кордону – мають зробити відстій, бо до того рухалися в черзі. А так могли би відпочити у терміналі на парковці – потім швидко пройти кордон із електронною чергою, а уже потім – рушати за маршрутом. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.