Було опитано близько 360 водіїв та близько 180 менеджерів автопарку. Результат показав, що ставлення до електричної мобільності у комерційному транспорті значною мірою залежить від особистого досвіду. Будь-хто, хто сам водив електромобіль, набагато більш відкритий для електрифікації. Більшість опитаних менеджерів також стверджують, що скорочення викидів CO2 є основним фактором електрифікації автопарку.
Учасники ринку очікують на значне збільшення частки електромобілів протягом п'яти років. На сьогоднішній день в автопарках переважають бензинові та дизельні двигуни, але, мабуть, у майбутньому це зміниться. На думку менеджерів із Німеччини, у 2028 році 31% автопарку вже складатиметься з автомобілів з повністю електричним приводом, хоча на даний момент ця частка становить 13%. Ці заяви стосуються як важких вантажівок, і легких комерційних автомобілів. Очікується швидше електрифікації легких комерційних автомобілів через більшу доступність транспортних засобів. Навпаки, очікування щодо водню та ЗПГ як енергія для приводу щодо їх частки в автопарку залишаться приблизно такими ж до 2028 року. Обидва приводи зараз становлять менше 5%.
Водночас енергетична перспектива розглядається у глобальному розумінні до 2035 року. Водневі та електричні приводи будуть найважливішими рішеннями в галузі низьковуглецевого палива в середньостроковій та довгостроковій перспективі.
На питання про їхній власний досвід 61% повідомив, що вони вже були за кермом електровантажівки. Наскільки важливим є цей особистий досвід, стає очевидним при оцінці вражень від водіння. Близько трьох чвертей опитаних заявили, що їхні враження від водіння були добрими або навіть дуже добрими. Досвід, очевидно, дуже впливає на основне ставлення до електричної мобільності. Тому що на питання, як вони ставляться до теми «електричної мобільності в автопарку», керівники автопарків та водії мають протилежні думки. Менеджери автопарку пов'язують зміну з позитивними якостями, такими як відповідальний, задоволений або навіть захоплений. Для опитаних водіїв, навпаки, переважає скептицизм. Серед скептиків електричної мобільності як найбільші перешкоди називають недостатній запас ходу, час очікування на зарядних станціях або високі закупівельні ціни.