Наразі в Європейському парламенті обговорюється директива, яка дозволить більш важким та довгим вантажівкам перетинати кордони країн-членів ЄС. Такі мегавантажівки можуть перевищувати 25 метрів завдовжки та важити до 60 тонн (з двома причепами замість одного). Для порівняння, в даний час типова вантажівка має довжину менше ніж 19 метрів і важить 50 тонн.
Асоціація вказує і на іншу проблему, яка, якщо її не вирішити, завдасть шкоди литовським платникам податків. Йдеться про оподаткування комерційного транспорту.
За його словами, для того, щоб хоча б частково компенсувати втрати від лазівок у оподаткуванні, уряд має розробити та затвердити як мінімум трирічний період постійного підвищення ставок віньєтки, а гравці державного дорожнього сектора мають розробити пропозиції щодо розширення мережі платних доріг. Члени Асоціації також стурбовані тим, що рішення ЄС щодо легалізації використання більш важких вантажівок може бути ухвалене без аналізу витрат та вигод та інших необхідних досліджень.