Таким чином, DHL планує роботизувати процеси на 1500 своїх складів, уточнюють представники компанії. Постачальник технологічних рішень Locus Origin AMRs раніше вже дозволив своєму стратегічному клієнту інтегрувати у складську логістику 3 тисячі автономних машин, з яких 2 тисячі працюють у Північній Америці.
Саллі Міллер, спеціаліст із глобальної цифрової трансформації DHL Supply Chain, стверджує, що потреба в автономних роботах зумовлена трьома факторами: постійними проблемами з робочою силою, збільшенням інвестицій та зростанням сектора електронної комерції.
«LocusBots підвищують продуктивність у 2-3 рази, одночасно знижуючи експлуатаційні витрати та видатки на оплату праці, забезпечуючи неперевершену гнучкість для масштабування, коли умови на ринку змінюються та з’являються можливості для зростання», – уточніє Міллер.
«Використовуючи передову робототехніку та інтелектуальні дані, ми можемо ще більше підвищити нашу операційну ефективність, скоротити час обробки та продовжувати поліпшувати наш клієнтський досвід», – сказав глобальний ІТ-директор і головний операційний директор DHL Supply Chain Маркус Восс.
Компанії DHL та Locus Robotics розпочали тісну співпрацю у 2017 році. Спочатку це був лише експеримент, який мав показати, наскільки добре працює робототехніка на складах. Тепер же партнери взялися максимально автоматизувати усі склади логістичного оператора.
Аналогічну співпрацю Locus Robotics розвиває з компаніями Geodis (розгорнуто 1000 AMR), а також UPS і Cardinal Health.