Видання отримало доступ до листа, в якому йдеться, що через зниження обсягів перевезень DHL хоче гарантувати, що «може використовувати ваші автомобілі якомога довше». Щоб прояснити ситуацію, DVZ звернулося до логістичного оператора з такими питаннями:
- чи торкнулася одностороння зміна контракту всіх постачальників транспортних послуг DHL у цьому сегменті?
- якої економії можна було б досягти при цьому переході?
- що станеться із постачальниками послуг, які не погодилися на скорочення?
Федеральна асоціація вантажного транспорту, логістики та утилізації (BGL) з обуренням відреагувала на дії DHL. У соціальних мережах BGL припустила, що DHL Freight в першу чергу націлена на малі та середні транспортні компанії з числом транспортних засобів до 30 одиниць.
Представник правління BGL Дірк Енгельхардт вважає вимогу знизити фрахтові ставки абсолютно незрозумілою.
Видання зазначає, що подібні спроби знизити узгоджені ставки фрахту в односторонньому порядку не є новими. У минулому інші великі корпорації також неодноразово чинили тиск на транспортні компанії у важкі економічні часи.