Таким чином, перевезення до та з цієї частини світу приносять дедалі більше прибутків, не зважаючи на кризу у контейнерній сфері.
Генеральний директор компанії Джон Пірсон розповів, що лише за тиждень обсяги вантажних перевезень у них збільшилися на 3%, але вони виявилися також на 9% більшими, ніж два тижні тому. І усе це лише завдяки «вторинним та третинним сайтам», уточнив Пірсон, маючи на увазі, що вантажі прямують не лише з Китаю, але й одночасно з сусідніх країн регіону.
За словами експерта, жодні з азійських країн поки що не здатна замінити Китай у постачання до Європи чи Америки. Але те доповнення, яке вони створюють, цілком достатнє, щоб забезпечити високу рентабельність логістики та експортно-імпортного бізнесу.
«Те, що ми бачимо від компаній, найкраще описати як підхід «Китай +1» до ланцюгів постачання», – пояснив він. Коментарі Пірсона лунають на тлі «зростаючого відчуття», що західна торгівля покидає другу за величиною економіку світу, оскільки не зменшується напруга у стосунках КНР та США, нагадують фахівці. Однак саме такі міркування допомагають відновити оптимізм на ринку.