Компанія DHL Express готується до доставки вакцин від коронавірусу, для чого вже розширила свій флот повітряних суден. В цілому перевізники по всьому світу повинні будуть виконати не менше 15 тис. рейсів, а кампанія по доставці вакцин стане однією з найбільших в історії логістичних операцій.
Як повідомляє ЦТС, про це в ході EBA Infrastructure Day розповів Вадим Сидорук, генеральний директор DHL Express в Україні.
"У цьому році в додатковий розвиток компанія вклала 1 млрд. дол. Основні інвестиції пішли на покупку нових літаків. Це найбільша нестача, яку ми випробували в цьому році. Спочатку була проблема з Китаєм, потім з Америкою. Рейси скорочувалися, при цьому обсяги росли. Зараз у компанії більше 260 своїх літаків.
Ми готуємося до доставки вакцин. Це буде сама неймовірна логістична операція. Для того, щоб перевезти 10 млрд. вакцин, потрібно буде 15 тис. літаків. А ми розуміємо, що це буде тільки частина ", - сказав топ-менеджер.
"Вакцини Pfizer вже полетіли, це вже не секрет. Pfizer порахував, що їм потрібно буде 20 літаків в день, як тільки почнеться масовий розподіл вакцин", - додав Вадим Сидорук.
Також він висловився щодо доставки вакцини в нашу країну: "У плані України ми проблем не бачимо. У нас кожен день літає вантажний Boeing 737 і 757, а для вакцини дуже важливо кількість сухого льоду, яке може взяти на борт літак. Але коли дійде час до України, ми поки що не знаємо".
Відзначимо, що раніше в інтерв'ю ЦТС Сидорук вже розповідав, що на 15 тис. авіарейсів має буде перевезено 200 тис. палет з вакцинами. Щодо технології перевезення директор DHL Express в Україні зазначив таке:
"По-перше, у зв'язку з необхідністю дотримання температурного режиму та інших показників, салони пасажирських літаків ніяк не підходять для перевезення вакцини. Це може бути тільки вантажний відсік або вантажне судно... У вантажному літаку температурний режим зберігається гарантовано... Для України у нас є повна гарантія, що наш флот буде відповідати вимогам.
По-друге, необхідно опрацювати питання прибуття вакцини в країну. Тому що прибути в країну, вивантажити літак і кудись поїхати - не вийде. Вантаж повинен пройти митне оформлення, при цьому вакцина не може стояти на пероні.
Далі вже йтимуть питання, як і де буде зберігатися вакцина, як буде дотримуватися необхідний температурний режим під час вивантаження і перевезення наземним транспортом".
На питання ЦТС про те, чи надходили запити з державних органів України з приводу можливих логістичних рішень для доставки вакцини, Вадим Сидорук відповів: "Ні. Такі запити поки що не надходили".