Завантаження...

Дедалі більше водіїв із азіатських країн на дорогах ЄС

Дедалі більше водіїв із азіатських країн на дорогах ЄС

За три квартали поточного року GITD видала приблизно 80,6 тис. професійних посвідчень водія, що в середньому становить 8950 документів на місяць. У 2022 році цей показник становив у середньому 8883 свідоцтва водія на місяць. На кінець вересня 2023 року приріст кількості даних документів становив 5,9% порівняно з кінцем 2022 року. Роком раніше темпи зростання перевищували 21%. На думку видання, зниження темпів зростання відбиває падіння попиту на нових водіїв, а також зростаючі труднощі з набором робочої сили.

 

Великі компанії, такі як Sachs Trans і Trans Polonia, мають власні школи водіїв і навчають близько ста людей на рік. Але ці показники дуже далекі від рекордів польської філії Girteka. Литовський перевізник відкрив школу в Казахстані, яка щомісяця випускає 400 осіб, які потім працюють за кермом литовських автомобілів у країнах ЄС. Узбекистан також відправляє водіїв до ЄС.

 

Бюро міжнародних перевезень зазначає, що інтерес до водіїв із РФ, Молдови та України помітно впав. Все частіше підприємці, які працюють у Польщі, наймають водіїв із таких країн, як Філіппіни, Індія, Узбекистан, Зімбабве, Туреччина, Казахстан, Киргизія, Азербайджан, Таджикистан.

 

Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU) попереджає, що в найближчі десятиліття криза нестачі водіїв буде ще гострішою. Частка молодих водіїв (до 25 років) у професії становить 7%, а водіїв віком від 55 років - 34%.

 

Не кращі справи і у сфері міжміських та міжнародних пасажирських перевезень, де чекають свого часу 105 тис. вакансій, що становить 10% від загальної кількості професійних водіїв. Середній вік водія автобуса в Європі становить 50 років (середній вік працівника європейського транспорту – 44 роки), тому через п'ять років брак кадрів подвоїться. У найближчі п'ять років 1,2 млн водіїв автобусів вийдуть на пенсію. Серед водіїв автобусів лише 3% становлять особи молодші 25 років.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.