Країни виступають проти запропонованих правил ЄС, які, на думку спікерів, обтяжливі для промисловості та, зокрема, для автомобілебудівної галузі.
Польща скептично поставилася до планів ЄС, назвавши їх надто далекосяжними та нереалістичними. За словами міністра інфраструктури Польщі Анджея Адамчика, якщо правила набудуть чинності у запропонованій наразі формі, витрати на використання автомобілів з боку користувачів значно зростуть, і менше людей зможуть користуватися легковими автомобілями.
Міністр інфраструктури та транспорту Італії Маттео Сальвіні зазначив, що «італійський уряд категорично проти регулювання Euro VII, так само, як проти «досьє CO2 для легких та важких транспортних засобів, якщо не включено біопаливо та синтетичне електронне паливо».
Міністр транспорту Чехії Мартін Купка назвав нові стандарти «нереалістичними».
Учасники зустрічі зійшлися на думці, що пропозиція Єврокомісії, яка передбачає введення нових норм викидів, безумовно, є надто далекосяжною. Вони загрожують конкурентоспроможності економік окремих держав-членів ЄС і «введені у поданому вигляді можуть призвести до значного подорожчання легкових автомобілів».