Завантаження...

Далекобійники в Нідерландах масово надсилають чиновникам... туалетний папір

Далекобійники в Нідерландах масово надсилають чиновникам... туалетний папір

Далекобійники в Нідерландах борються за підвищення зарплат. На 8 березня було офіційно оголошено про початок масових протестів, однак ще напередодні група із близько ста водіїв почала незвичайний маніфест, надіславши в асоціацію перевізників і логістів TLN аркуші туалетного паперу.


"Транспортний сектор виявився стрижневим під час коронакризи. Працівники галузі виконали дуже багато роботи, в складних умовах. Час переконатися, що важка робота окупилася, - переконує Віллем Дійкхуізен з профспілки FNV.

 

Водії хочуть підвищення зарплати на 3,5%. Наразі, однак, пропозицію TLN не перевищує 2%. Саме тому велика група працівників галузі надіслали асоціації конверти з аркушами туалетного паперу - щоб показати, що пропозицією, якою їм відповіли, "вони можуть хіба що підтертися".

 

Це не єдина форма протесту. Численні далекобійники почали їздити зі швидкістю не більше 77 км/год. Вона не випадкова - це так на 3,5% вони скоротили допустиму швидкість 80 км/год, з якою можна їздити в Нідерландах.

 

Ультиматум, який TLN висунули профспілки, закінчується цього тижня. Після закінчення цього терміну заплановані масові акції протесту. Ймовірно, вже не такі суто символічні.

 

Чому ж невдоволення працівників зростає?


За останній рік в Європі відбулося багато акцій протесту. Не дуже велика маніфестація пройшла в грудні 2020 року на А4 в Польщі. Колона зі 150 вантажівок рухалася з мінімальною швидкістю по автомагістралі. При посиленому передсвятковому русі з боку Німеччини і без такого протесту утворюються довжелезні затори, а тоді проблеми помножилися. У такий спосіб водії хотіли перед святами нагадати суспільству про цю професійну групу і про те, що "водії виконують роботу в умовах, шкідливих для здоров'я".


Місяцем раніше, в листопаді минулого року, відбувся загальний страйк транспортної галузі в Італії. Італійці перекривали дороги, призупиняли роботу громадського транспорту, а також паралізували рух у морських і повітряних портах. При цьому приводом для протесту стали обмеження, запроваджені через пандемію.

 

Протести мали розпочатися також у Франції. Тамтешні профспілки погрожували страйком у листопаді через закриття придорожніх ресторанів. Однак, врешті-решт, погрози французьких далекобійників спрацювали - профспілки домоглися відкриття 250 придорожніх ресторанів для далекобійників.

 

Маніфестації також відбулися в Німеччині. Після червневої демонстрації в липні у Берліні відбувся ще один антикаботажний протест німецьких перевізників і далекобійників проти низьких цін фрахту, недобросовісної конкуренції та демпінгових зарплат.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.