Завантаження...

Daimler Truck починає випробування вантажівки на рідкому водні

Daimler Truck починає випробування вантажівки на рідкому водні

Як заявила Даніела Шмітт, міністр економіки федеральної землі Рейнланд-Пфальц, Daimler Truck робить важливий крок на шляху до досягнення повної декарбонізації комерційного автотранспорту. Але наразі йдеться лише про те, щоб отримати підтверджені практикою дані про доцільність використання водню як основного виду палива на важких вантажівках. 

 

Також нещодавно був збудований прототип станції технічного обслуговування для таких машин у науково-дослідному центрі Wörth.

 

Нова вантажівка обладнана двома баками для заправки рідкого водню. Температура зрідженого палива становить мінус 253 градуси за Цельсієм. Як стверджують розробники, уже перевірено, що процес заправки є безпечним, а зберігання переохолодженого водню у спеціально створених баках не потребує додаткових витрат енергії на підтримання низької температури. Принаймні, запропоновані рішення для термоізоляції виправдовують себе, і це гарна новина для інженерів. 

 

Очікується, що перші вантажівки такого класу можна буде використовувати вже у 2023 році. Якщо справа під добре, до 2039 року Daimler Truck може зовсім відмовитися від виготовлення вантажівок з емісією парникових газів.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.