Зазначається, що одним із найважливіших пунктів у контрольному списку програми випробувань водневої вантажівки Mercedes-Benz був перетин перевалу Бреннер, який вважається однією з головних артерій вантажних перевезень у Європі. Тільки у 2019 році автомобільним транспортом було перевезено близько 40 млн тонн вантажів цим транзитним маршрутом, розташованим на висоті до 1370 метрів на кордоні між Австрією та Італією. Це відповідає майже 2,5 млн вантажівок на рік.
Під час тижневих випробувань інженери Daimler Truck неодноразово перетинали перевал Бреннер на Mercedes-Benz GenH2 з типовим навантаженням, на 120-кілометровій ділянці шосе між Больцано та Інсбруком. Зазначається, що в ході даних тестів єдиними викидами була водяна пара.
Місто Больцано в Італії служило базою, оскільки в ньому знаходиться воднева заправна станція, якою керує H2 South Tyrol. Крім того, топографія навколишньої місцевості ідеально підходить для ретельних експлуатаційних випробувань системи паливних елементів на різних висотах. Одним із яскравих моментів випробувань стало піднесення тягача на гору Пенсер-Йох на висоту 2211 метрів.
Виробник заявив, що чітко визначив свій стратегічний курс і послідовно дотримується подвійної стратегії в електрифікації свого портфоліо з використанням як акумуляторних електричних, так і водневих приводів.