Завантаження...

DAF анонсує нове покоління міських розвізних вантажівок DAF XB

DAF анонсує нове покоління міських розвізних вантажівок DAF XB

Нова модельна серія включає широкий спектр акумуляторних електромобілів, покликаних допомогти транспортним компаніям у переході до нульових викидів, поєднує мінімальний вплив на навколишнє середовище, а також встановлює нові стандарти в міських і регіональних перевезеннях. Серед характеристик також:
- Версії 12, 16 і 19 тонн;
- Запас ходу до 350 кілометрів;
- Заряджання акумулятора від 20 до 80% всього за 40-70 хвилин;
- Спеціалізована підтримка продажу, консультації з планування, навчання та зарядних пристроїв PACCAR;
- Потужні та ефективні двигуни PACCAR PX-5 та PX-7 від 124 кВт (170 к.с.) до 227 кВт (310 к.с.);
- Піковий крутний момент на низьких оборотах двигуна для зниження швидкості та кращої у своєму класі паливної економічності;
- 8-ступінчаста повністю автоматична трансмісія PowerLine;
- Готовність до використання HVO (зниження викидів CO 2 до 90% від свердловини до колеса);
- Повний набір систем ADAS;
- Чудове пряме бачення;
- Високоякісні денна, подовжена денна та спальна кабіни;
- Чудова доступність;
- Новий цифровий дисплей, що налаштовується;
- Найкраща у своєму класі маневреність;
- Великий дорожній просвіт 255 міліметрів;
- Відмінний кут в'їзду 25 градусів.

 

DAF XB Electric ідеально підходить для екологічно чистої міської та регіональної дистрибуції. Разом з версіями вантажопідйомністю 16 і 19 тонн доступна версія вагою 12 тонн з колесами діаметром 17,5 дюйми та лише однією сходинкою входу. Колісні бази розпочинаються від 4,2 метра.

 

Електрична трансмісія XB Electric забезпечує номінальну потужність 120 або 190 кВт залежно від специфікації та номінальний крутний момент 950 і 1850 Нм відповідно (піковий крутний момент 2600 і 3500 Нм). Для мінімально можливого впливу на довкілля та максимальної довговічності компанія DAF застосовує не містять кобальту та магнію літій-залізо-фосфатні акумуляторні батареї (LFP – Lithium Ferro Phosphate) з високою щільністю енергії та загальним енергомістком від 141 до 282 кВт. Вони дозволяють XB Electric проїхати до 350 кілометрів у безшумному режимі та з нульовим рівнем викидів, що більш ніж достатньо для потреб міських транспортних операторів.

 

Особливістю нового DAF XB Electric є "комбінована система заряджання". Це дозволяє заряджати вантажівку через звичайну електромережу та ідеально підходить, коли вантажівка повертається на базу наприкінці дня. Швидке заряджання акумуляторів (650 В постійного струму, 150 кВт) з 20% до 80% займе всього 40–70 хвилин, залежно від специфікації.

 

Комплексна пропозиція DAF також включає широкий спектр рішень для зарядки, рекомендації щодо планування маршрутів та зарядки, а також проведення спеціального навчання для водіїв, щоб максимально ефективно використовувати свої автомобілі.

 

Крім інноваційної повністю акумуляторної електричної трансмісії, новий DAF XB доступний з 4,5-літровим 4-циліндровим двигуном PACCAR PX-5 і 6,7-літровим 6-циліндровим двигуном PACCAR PX-7 потужністю від 124 кВт (170 к.с.) до 227 кВт (310 к.с.). Сучасні потужні двигуни розвивають максимальний момент, що крутить, на низьких оборотах, забезпечуючи зниження швидкості і кращу в своєму класі паливну економічність.

 

Двигуни PACCAR PX-5 і PX-7 готові до використання HVO, що дозволяє скоротити викиди CO 2 до 90% (від свердловини до колеса).

 

DAF XB з двигунами PX-5 і PX-7 пропонується в поєднанні з 8-ступінчастою повністю автоматичною коробкою передач PowerLine, яка забезпечує оптимальне розподілення передач і кроків. Перемикання під навантаженням без переривання моменту, що крутить, забезпечує плавне перемикання передач і швидкий відгук дросельної заслінки, що забезпечує неперевершений комфорт і керованість. Крім того, трансмісія забезпечує чудову маневреність на низьких швидкостях завдяки функції прискорення руху під час відпускання педалі гальма.

 

Для серії DAF XB також доступні 6- та 9-ступінчасті механічні коробки передач, а для спеціального застосування можна замовити повністю автоматичні коробки Allison.

 

Ефективність автомобіля також досягається за рахунок широкого діапазону колісних баз (до 6,9 метрів) та довжини шасі, що дозволяють встановлювати надбудови довжиною понад 9 метрів. Це забезпечує кращу конфігурацію автомобіля для роботи. Низька споряджена маса забезпечує максимальне корисне навантаження та оптимальну віддачу на кілометр. Крім того, шасі серії XB має новий малюнок ґрат, що забезпечує зручність для виробників кузовів. Новинкою є заздалегідь визначені компонування шасі з переставленими паливними баками, вихлопними системами, акумуляторами та повітряними баками, спеціально призначені для підмітальних машин та самоскидів.

 

Нова розвізна вантажівка DAF XB доступна з набором передових систем допомоги водієві, що забезпечують кращу у своєму класі безпеку та комфорт водія.

 

Система AEBS (Advanced Emergency Braking System) оснащена радаром і камерою, що сигналізує про вразливих учасників дорожнього руху перед автомобілем (Drive-off Assist). Реєстратор даних подій записує зображення та дані, коли активується попередження про гальмування AEBS, а система допомоги при повороті DAF попереджає, якщо велосипедисти перебувають у сліпих зонах автомобіля. Нова система виявлення сонливості DAF оцінює уважність водія та попереджає, коли необхідно зробити перерву.

 

Крім того, кожен XB оснащений системою розпізнавання обмеження швидкості, яка інформує водія про фактичні обмеження швидкості, а пасивна система допомоги при зміні смуги руху допомагає уникнути небезпечних маневрів, попереджаючи про потенційно ненавмисну ​​зміну смуги руху.

 

Прямий огляд досягається за рахунок низького розташування кабіни, великого вітрового та бічних вікон, а також низької лінії пояса вікон. Як опція доступне вікно огляду бордюру, що дозволяє безперешкодно бачити інших учасників дорожнього руху з боку штурмана. Тонкий дизайн нових дзеркал забезпечує ідеальне поєднання прямого та непрямого огляду.

 

Комфортабельні денні, подовжені та спальні кабіни мають ідеально розташовані вхідні сходинки, двері, що широко відкриваються, і низьку кабіну, що забезпечує чудовий доступ. Комфортабельні сидіння мають ту ж м'яку оббивку, що і вантажівки DAF XD, XF, XG і XG+, з якими нове покоління XB також розділяє високий рівень припасування та оздоблення, нове рульове колесо та привабливий 12-дюймовий дизайн. Завдяки просторій, але компактній конструкції кабіни, унікальній маневреності та невеликому діаметру розвороту новий роздатковий матеріал DAF надзвичайно маневрений.

 

Поряд із серією XB для дорожнього застосування DAF також представляє серію XBC, яка чудово справляється із важкими завданнями, наприклад, у будівельному сегменті. XBC має 19-тонне шасі, високий дорожній просвіт (255 міліметрів), великий кут в'їзду (25 градусів), передню сталеву пластину радіатора для захисту моторного відсіку і міцний сталевий бампер кольору лави.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.