Завантаження...

Ціни на доставку вантажів з Китаю до Європи зросли у 4,5 раза

Ціни на доставку вантажів з Китаю до Європи зросли у 4,5 раза

Вартість транспортування товарів з Китаю в Європу зросла більш ніж учетверо за останні вісім тижнів на тлі нестачі контейнерів.

 

Про це пише газета Financial Times з посиланням на дані вантажовідправників та імпортерів.

 

Ціна доставки 40-футового контейнера з Азії в країни Північної Європи, яка становила близько $2000 у листопаді, нині перевищує $9000.


 
«Це проблема «вузького горлечка». Зростання цін пов'язане з тим, що триває боротьба за обмежений ресурс - контейнери», - зазначає віце-президент консалтингової компанії SeaIntelligence Ларс Йенсен.

 

Тисячі порожніх контейнерів в Європі і США залишилися незатребуваними в першій половині 2020 року, коли судноплавні компанії були змушені скасувати сотні рейсів через коронавірусні локдауни, що паралізували світову торгівлю.

 

У другому півріччі минулого року, коли попит на вироблені в Азії товари почав відновлюватися, конкуренція за контейнери серед вантажовідправників зросла, що призвело до стрибка вартості фрахту.

 

«Ми пройшли шлях від величезного падіння до стрибка обсягів перевезення вантажів до рекордних максимумів, і тепер ці обсяги більші, ніж термінали можуть оперативно обробити», - говорить президент World Shipping Council Джон Батлер.

 

За його словами, переповненість портів сприяє зростанню вартості перевезення вантажів, оскільки судноплавні компанії вимагають компенсації за затягування часу очікування.

 

Філіп Едж, головний виконавчий директор британської Edge Worldwide, що відправляє вантажі, відзначає, що деякі компанії були змушені платити навіть по $ 2000 за доставку контейнера з Азії в Європу.

 

Тим часом, члени британської Асоціації виробників побутової техніки повідомляють про зростання витрат на транспортування вантажів на 300% з початку 2020 року.


Затримки з поставками вантажів починають позначатися на глобальних ланцюжках поставок, відзначають економісти.

 

Згідно з результатами опитування, проведеного IHS Markit, терміни поставки продукції європейськими промисловими компаніями в грудні досягли максимумів з квітня минулого року - пікового періоду локдаунів.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.