Завантаження...

Ціни на автомобільні перевезення в Європі б'ють нові рекорди

Ціни на автомобільні перевезення в Європі б'ють нові рекорди

Європейський контрольний показник ставок автомобільних перевезень підготували аналітики компаній Transport Intelligence, Upply та IRU. Звіт надано за другий квартал 2022 року.

Серед основних причин, що вплинули на рівень цін, – війна в Україні. Після вторгнення в Україну у березні ціна на дизельне паливо до ЄС до вирахування податків підскочила на 69% порівняно із січневим рівнем.

 

Крім того, на ринку численні індикатори вказують на послаблення попиту на європейські автомобільні вантажоперевезення, при цьому знижується активність у всіх основних країнах, а темпи інфляції позначаються на довірі споживачів та бізнесу.

Ще одна причина - інфляція, яка зростає у всіх європейських країнах і досягла рекордного рівня 8,6% у єврозоні в червні.

Згідно з останніми даними, в Іспанії спостерігається найвище зростання із зростанням цін на +10,2%, що вище, ніж в інших великих європейських економіках Німеччини (7,9%), Франції (5,8%), Італії (8%). та Великобританії (9,1%).

Експерти говорять і про нестачу водіїв, яка зачіпає весь європейський континент. Німеччина перебуває в особливо критичній ситуації, де, за оцінками, не вистачає від 50 до 80 тис. водіїв вантажівок. Робітники-мігранти становлять 24% німецьких водіїв, а втрата громадян України, які повертаються захищати свою країну, ще більше обмежила кількість водіїв у Німеччині.

 

У Франції та Іспанії спостерігається дуже значне зростання спотових ставок. Зокрема, зростання склало 21,2% кв/кв на напрямі Париж-Мадрид. Це майже вдвічі перевищує середнє зростання спотових ставок у Європі, а також є другим за величиною зростанням серед усіх європейських спотових ставок.

У Німеччині та Польщі всі тарифи, за винятком спотових тарифів із Дуйсбургу до Варшави, досягли нових історичних максимумів на цьому маршруті після того, як з початку пандемії спостерігалася тенденція до зростання. На відміну від взаємозв'язку, що спостерігається на більшості європейських маршрутів, спотові ставки на цьому маршруті зростали повільніше, ніж контрактні ставки. На попит, зокрема, вплинуло ослаблення в названих країнах. Нестабільність, створена конфліктом в Україні, особливо помітна у цій частині Європи та також впливає на розвиток промислових перспектив.

 

У Франції та Великобританії після Брекситу транспортні операції між країнами стали дорожчими та тривалішими. Дослідники Лондонської школи економіки (LSE) виявили, що хоча експорт значною мірою відновився, британський імпорт із ЄС скоротився на 25% порівняно з іншими напрямками. Крім того, асортимент товарів, що продаються, скоротився на 30%. Найбільше від зростання адміністративних видатків постраждали товари з низькою вартістю.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.