Завантаження...

Цифровий експедитор Uber Freight розвивається у бік платформи

Цифровий експедитор Uber Freight розвивається у бік платформи
Вони теж зрозуміли... Фото Shutterstock.com.

Брокер вантажних автоперевезень Uber Freight у вівторок випустив два продукти управління перевезеннями, орієнтовані на великих вантажовідправників. Це зміщує компанію в бік постачальника програмного забезпечення як послуги (SaaS).

 

Перший продукт, Uber Freight Enterprise, є "розширенням нашої платформи самообслуговування для [малого та середнього бізнесу]", - йдеться у заяві компанії. Інструмент дозволяє вантажовідправникам великого обсягу використовувати Uber Freight не як експедиторську компанію, а як маркетплейс (платформу) вантажних перевезень, а також отримувати інформацію про приблизний час прибуття вантажівок (ETA) та цифровий доступ до документації про перевезення.

 

Другий продукт, Uber Freight Link, дозволяє вантажовідправникам великого обсягу використовувати продукт Enterprise для адміністрування та виконання перевезень поза мережею Uber Freight. 

 

У разі вдалого впровадження, ці зміни могли би стати справжнім переходом до SaaS, оскільки це дозволило б вантажовідправникам, по-суті, використовувати програмне забезпечення Uber Freight як свою платформу для управління всіма вантажними перевезеннями.

 

Uber Freight зазначає, що Link дозволяє великим вантажовідправникам ширше використовувати свої тендери, видимість вантажів, управління винятками та технологію цифрової документації у своїх повних мережах перевізника, замість того, щоб покладатися на індивідуальні електронні обміни даними (EDI) з системами управління транспортом (TMS) компаній-перевізників.

 

Uber Freight зазначив, що "великі вантажовідправники вже успішно випробували ці продукти в пілотному режимі", і обидва інструменти тепер доступні вантажовідправникам із Північної Америки. 

 

Слід зазначити, що донедавна Uber та інші американські експедиційні компанії, що розвиваються цифровим способом, були зайняті розвитком трохи в іншому напрямку - розробкою інтеграцій з існуючими постачальниками послуг TMS (систем управління транспортом). 

 

Наприклад, цифровий брокер Convoy у серпні оголосив про безліч інтеграцій TMS із такими відомими провайдерами, як Blue Yonder (раніше JDA Software) та іншими постачальниками на ранніх стадіях, такими як Shipwell та SwanLeap. Convoy заявив, що така інтеграція дозволяє командам вантажоперевезень миттєво замовляти резервні та спотові перевезення вантажів зі своїми тарифами в режимі реального часу та 100-відсотковою гарантією покриття.

 

Компанія Uber Freight сама активно виступає в інтеграційному просторі TMS, пов’язуючи такі партнерські відносини з Oracle Transportation Management, SAP, BLuJay Solutions та MercuryGate. Компанія заявила, що її нові програмні продукти призначені "доповнювати існуючі рішення TMS та [управління складом] вантажовідправників".

 

Нині межі між експедиціями, провайдерами TMS та провайдерами видимості вантажу в США, як ніколи, розмиті. Великі діючі брокери, такі як CH Robinson, GlobalTranz та XPO Logistics, вже давно забезпечують своїх клієнтів технологічними інструментами, і в деяких випадках ці товари використовуються вантажовідправником у режимі самообслуговування.

 

Постачальники послуг видимості вантажів також переходять у брокерський і TMS-простір, використовуючи дані про місцезнаходження, щоб забезпечити доступ до доступної вантажопідйомності, як внутрішньо, так і як продукти SaaS, що надаються іншим брокерам.

 

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.