Завантаження...

Ці 5 пунктів найчастіше перевіряють у водіїв вантажівок в Європі

Ці 5 пунктів найчастіше перевіряють у водіїв вантажівок в Європі

Дорожні перевірки часто пов'язані зі стресом людини, яку перевіряють. Цей стрес можна знизити кількома способами - один з них - добре підготуватися до можливої ​​зустрічі зі службами. У цьому допоможе докладний опис 5 пунктів, які найчастіше перевіряють поліція та спеціальні служби нагляду за професійними водіями в Європі.

 

1. Свідоцтво про працевлаштування для іноземців

 

Іноземець з-за меж Європейського Союзу зобов'язаний мати при собі документ, який підтверджує, що він легально перебуває на території Євросоюзу і відповідає вимогам до професійних водіїв. Ці вимоги перевіряє компетентна установа країни, в якій працевлаштований водій.

 

Варто проконсультуватися з фахівцями щодо правил прийому на роботу іноземців, так як відсутність сертифіката тягне за собою серйозний фінансовий штраф. Однак найсерйозніша санкція, з якою може зіткнутися компанія, це відмова в можливості отримання нових сертифікатів для нових співробітників. Як наслідок, дорожня перевірка, що виявляє відсутність законного підтвердження перебування іноземця з-за меж Співтовариства, може істотно ускладнити діяльність компанії.

 

2. Транспортні документи


Тиск з боку інспекційних служб, викликаний акціями профспілок в Європі щодо правильності здійснення каботажних операцій, є ще одним важливим елементом, є ще однією особливістю дорожніх перевірок.

 

Слід мати на увазі, що кількість операцій по каботажу обмежена за кількістю і часу і, в принципі, служить для оптимізації порожніх поїздок. Інспектори звертають особливу увагу на те, чи є даний каботаж частиною поїздки в напрямку наступного замовлення або ж неправильним забиранням замовлень від місцевих перевізників.


3. Час роботи водія


Ми можемо ставитися до цього пункту як до постійного елементу практично будь-якого контролю. Для професійних водіїв, які реєструють свою роботу за допомогою тахографа, перевірка діяльності водія службами є нескладним процесом . Не має значення, обладнано чи транспортний засіб аналоговим або цифровим пристроєм або встановлений новітній, так званий «розумний» тахограф. 

 

Чому робочий час такий важливий для контролера? Тому що втомлений водій становить небезпеку для себе й інших на дорозі. Таким чином, мета перевірки полягає в дисциплінуванні перевізників і водіїв щодо чинних правил.

 

Період перевірки охоплює поточний день і 28 днів назад. Враховуються всі дії водія, зокрема регулярність відпочинку, їх правильний прийом і обсяг роботи. Цікаво, що в зв'язку з необхідністю ще більшого контролю за поїздками планується збільшити контрольований період робочого часу з 28 до декількох десятків днів. Тому компанії варто зробити акцент на повне усунення дорожніх порушень, адже навіть поодинока подія може спричинити покарання вже після закінчення багатьох днів з моменту його виникнення.

 

4. Своєчасне зчитування тахографа

 

Інструменти, доступні на ринку, дозволяють комфортно, дистанційно зчитувати дані, навіть коли водій перебуває в декількох сотнях кілометрів від головного офісу компанії. Тому, як видається, це зобов'язання більше не є проблемою для перевізника.

 

На жаль, практика показує зовсім інше. Ще є підприємства, які не завантажують дані як з карти водія, так і з тахографа. Це не залишається поза увагою інспекторів - служби дуже скрупульозно перевіряють, щоб показання знімалися регулярно. Слід також мати на увазі, що новітні прилади SMART, завдяки радіозв'язку, здатні самостійно інформувати найближчий дорожній патруль про порушення в записах (відсутність зчитування, порушення робочого часу або інші помилки).

 

5. Технічний стан транспортного засобу і кріплення вантажу


На жаль, турбота про вантаж і стан самого транспортного засобу досі є слабким пунктом транспортних компаній. Найбільш поширеними проблемами в цій галузі є недоліки в обов'язковому оснащенні транспортного засобу, а також брак достатнього захисту вантажів. Для вирішення цих проблем сучасні технології підтримують підприємства і їхніх співробітників за допомогою численних систем самодіагностики. Однак, слід пам'ятати: саме водій несе відповідальність у разі виявлення таких порушень.

 

Поганий технічний стан транспортного засобу або відсутність обладнання можуть призвести до того, що перевезення не можна буде продовжити. Відповідальність за це може нести як водій, так і перевізник. З урахуванням цієї відповідальності ми розробили спеціальний документ для наших клієнтів, які користуються послугами обліку. Даний «контрольний список» містить найбільш важливі елементи оснащення, а також документацію, яку повинен мати при собі працівник. Список підписується як водієм, так і представником компанії.


Список наслідків, що випливають з дорожніх перевірок, довгий. Деякі правопорушення призводять до фінансових санкцій, а інші навіть до відкликання ліцензії. Тому розум - це найголовніша зброя кожного перевізника та водія.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.