Цей пункт був одним із найпроблемніших на українсько-польському кордоні, де водії могли стояти сім днів. Тепер час проходження скоротився до доби. За даними експертів групи логістичних компаній ZAMMLER, станом на суботу черга не перевищувала 120-ти авто.
Є дві причини кардинальної зміни ситуації: робота фітосанітарних та ветеринарних служб Польщі покращилася – тепер пропускають авто набагато швидше (причому цей досвід обіцяють поширити й на інші пункти пропуску). І на додачу, порожні фури перенаправили на «Устилуг – Зосин». Є пропозиція пустити авто і через пункт пропуску «Долгобичув – Угринів» – але зараз ще потрібне остаточне рішення від польської сторони.
Зараз представники української логістичної галузі чекають покращень і на українсько-румунському кордоні. Там черги на виїзд теж сягають тижня. Так у Чернівецькій області до кінця цього року мають відкрити нові пункти пропуску – «Дяківці» та «Красноїльськ». Біля пункту «Красноїльськ» зараз уже ремонтують під’їздну дорогу. Раніше румуни заявили про готовність сприяти збільшенню пропускної здатності на пункті пропуску «Порубне-Сірет».
Паралельно в експертних колах тривають дебати щодо запровадження електронної черги на кордоні. Держава пропонує запустити її без змін в інфраструктурі (зокрема, без спеціальних паркінгів та місць відпочинку для водіїв). Тобто, обмежитися спеціальним додатком, що дозволяє приєднатися до черги онлайн. Натомість логістичні компанії вважають це неправильним і наголошують на створенні сервісної зони. Яким би не було остаточне рішення, воно не пришвидшить прохід кордону. Але в перспективі дасть можливість керувати потоками авто й дозволить покращити планування митникам.