В умовах найбільш посушливого року в історії Адміністрація Панамського каналу (ACP) скорочує як щоденні обсяги транзиту, так і вводить обмеження на завантаження, оскільки цей водний шлях вимагає в середньому 52 млн галонів прісної води на транзит судна.
За словами експертів, у звичайний час Панамським каналом щодня проходить до 40 суден. Але ситуація складається таким чином, що до лютого кількість пропущених за добу суден не перевищуватиме 18.
Зараз в очікуванні біля входу у канал знаходиться щонайменше 110 кораблів, хоч ще кілька днів їх кількість не перевищувала 90. Очікують, що черга може вирости навіть до 160 суден.
«Чекати, витрачати час чи йти навколо Південної Америки? Це важкий вибір, з яким зараз стикаються вантажовідправники, які хочуть перевозити товари між США та Азією», – підсумував Джуда Левін, керівник відділу досліджень платформи онлайн-бронювання Freightos.