Фури тижнями чекають своєї черги на вантажно-розвантажувальні роботи або на перетин державного кордону з Молдовою та Румунією в пунктах пропуску Рені – Джурджулешти та Орлівка – Ісакча.
На дорогах Ренійської громади утворюються величезні скупчення великовантажних автомобілів. Це сталося через те, що в Ренійський морський порт прямує великий потік українських зернових вантажів.
Як заявив міський голова Ренійської громади Ігор Плехов, черги з фур вже виходять за будь-які розумні рамки та навіть перешкоджають польовим роботам. Деякі фермери скаржаться, що сільськогосподарська техніка не може проїхати з однієї земельної ділянки на іншу, оскільки ці ділянки розділені дорогою. Кількість фур доходить до чотирьох тисяч на день.
Він запропонував компромісний варіант: усі фури, які сьогодні стоять прямо на трасах, переміщатимуться на узбіччя до 10 метрів завширшки. А облаштуванням для стоянки фур має займатись Укравтодор, який відповідає за обслуговування доріг.
Попередньо є домовленість із деякими приватними компаніями, які здійснюють транспортування зерна: вони готові взяти він витрати на відновлення пошкоджених доріг на певних ділянках.
Раніше міський голова Ренійської громади повідомив, що обладнатимуться паркувальні майданчики розміром від 2 до 5 гектарів. На сьогоднішній день вже готується проектно-кошторисна документація. Фінансування будівництва паркувань буде, найімовірніше, з обласного бюджету. Роботи вже провели в Орлівці, де майже повністю звільнили від скупчення великовантажного автотранспорту автотрасу Одеса – Рені. Також триває підготовка майданчика у районі прикордонного пункту пропуску Рені – Джурджулешти.
Тим часом, як повідомила днями Служба автомобільних доріг на Одещині, у Бессарабії стартує будівництво спеціальних стоянок для великогабаритних машин на автотрасах, що ведуть до міжнародних контрольно-пропускних пунктів. Цим займеться Укравтодор.