Завантаження...

"Це просто сучасне рабство! Як це можливо в ХХІ столітті?"

"Це просто сучасне рабство! Як це можливо в ХХІ столітті?"

Під час звичайної перевірки бельгійська поліція виявила українського водія, який провів у своїй вантажівці 17 тижнів без зарплати, маючи для життя лише кредитну картку з кількома десятками євро на рахунку.

 

Ця історія почалася вдень 20 грудня, коли патруль бельгійської поліції вирішив провести перевірку вантажівок на парковці в місті Баттіс (розташований між Льєжем та німецьким кордоном) біля однієї з автомагістралей. На той момент і з'ясувалося реальне становище, в якому опинився український далекобійник Микола. Найнятий польським субпідрядником німецького міжнародного автотранспортного гіганта Hegelmann чоловік протягом 17 тижнів (з 1 вересня) здійснював перевезення, ночуючи виключно у своєму автомобілі на парковках, без доступу до нормальних гігієнічних умов і з мінімально можливим харчуванням. Все це відбувалося через те, що водій 4 місяці не отримував зарплати.

 

Коли випадок з українським далекобійником набув розголосу, бельгійська профспілка CSC-Transcom Liège-Verviers у своїй заяві назвала цю ситуацію «сучасним рабством» і назвала «ганьбою» дії перевізника.


«Це просто сучасне рабство! Як це можливо в ХХІ столітті, що така експлуатація все ще може існувати, і тим більше в Європі, де правила роботи на автотранспорті дуже суворі? Працівник не отримував зарплату, йому час від часу скидали на картку компанії 45 євро, тому йому доводилося жебракувати, щоб поїсти! (…) Проте європейські правила (пакет мобільності) зрозумілі: всі водії повинні кожні 4 тижні повертатися на відпочинок додому чи штаб-квартиру компанії. Але Микола протягом 17 тижнів живе у своїй вантажівці», - каже Людо Муссебуа, регіональний секретар CSC-Transcom Liège-Verviers.


У результаті CSC-Transcom Liège-Verviers вирішив взяти ситуацію під свій контроль та допомогти українцеві. Водій був розміщений у пристойних умовах, щоб він міг поновити свої сили. Бельгійці також взяли на себе відповідальність за його повернення до України. Крім того, профспілка зробила кроки щодо польського субпідрядника, а також німецької групи Hegelmann з метою стягнення заробітної плати.

 

«CSC-Transcom хоче підвищити обізнаність. Профспілка ніколи не перестає засуджувати соціальний демпінг і нелюдські умови, що виникають як наслідок. Він знову і знову кидатиме виклик нелюдській політиці. Держави повинні посилити  забезпечення дотримання правил. Слід суттєво посилити контроль», - каже Мішель Гретцер, постійний секретар CSC-Transcom.


Крім усіх згаданих порушень, роботодавець далекобійника не сплатив бельгійські дорожні податки, а його вантажівка мала несправні ремені безпеки. Тому вантажівку затримала бельгійська поліція.

 

Транспортна компанія Hegelmann вже не вперше потрапляє в неприємності через випадки соціального демпінгу.

 

Водночас, у липні цього року, група компаній Hegelmann повідомила про плани збудувати у Польщі перший центр для водіїв вантажівок. Комплекс вміщує розміщення 750 водіїв. Відкриття заплановане на 2022 рік.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.