Завантаження...

Бум електронної комерції стимулював швидке зростання 3PL-логістики

Бум електронної комерції стимулював швидке зростання 3PL-логістики

«Ми займаємося логістикою для компаній з виробництва одягу та роздрібних торговців електронікою, наприклад, з Азії, які хочуть продавати свою продукцію до Європи, але це складно зробити з Азії», - відзначають у компанії.

Оскільки такі клієнти передавали 3PL-оператору значну частину своєї логістики, FHB Group зуміла за останній рік збільшити свій дохід на 42% та заробити 14,29 млн доларів США. 

 

Аналогічна ситуація спостерігається в Alibaba Cainiao та GM, що забезпечують логістику у ланцюгах постачання між Південно-Східною Азією та Європою. Один з керівників компанії Вільям Сюн розповів, що їх бізнес зростав навіть тоді, коли почалися проблеми на ринку контейнерних перевезень, де почали падати і обсяги перевезень, і фрахтові ставки. 

Зокрема, в останні три місяці минулого року дохід Cainiao збільшився на 27% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 р. Йдеться про 2,57 млрд доларів, відзначив Вільям Сюн. «Масштабний перехід до онлайн-покупок призвів до значного зростання попиту на логістичні послуги та подальшого зростання бізнесу», – уточнив він. 

 

На думку аналітиків, до 2027 року бізнес 3PL-операторів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні зростатиме великими темпами – у середньому на 19,24% кожні 12 місяців. 

За словами Вільяма Сюна, онлайн-продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні щороку зростатимуть на 630 млрд доларів, а це потребуватиме додатково по півтисячі нових складів на рік. При цьому учасники ринку впевнені, що інтернет-магазини й надалі надаватимуть перевагу аутсорсингу в логістиці, а не переходитимуть до придбання власних складських приміщень та транспортних потужностей. Принаймні це стосуватиметься найбільш складних ділянок ланцюгів постачання, де неможливо досягти позитивного результату без фахового підходу. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.