«Ми займаємося логістикою для компаній з виробництва одягу та роздрібних торговців електронікою, наприклад, з Азії, які хочуть продавати свою продукцію до Європи, але це складно зробити з Азії», - відзначають у компанії.
Оскільки такі клієнти передавали 3PL-оператору значну частину своєї логістики, FHB Group зуміла за останній рік збільшити свій дохід на 42% та заробити 14,29 млн доларів США.
Аналогічна ситуація спостерігається в Alibaba Cainiao та GM, що забезпечують логістику у ланцюгах постачання між Південно-Східною Азією та Європою. Один з керівників компанії Вільям Сюн розповів, що їх бізнес зростав навіть тоді, коли почалися проблеми на ринку контейнерних перевезень, де почали падати і обсяги перевезень, і фрахтові ставки.
Зокрема, в останні три місяці минулого року дохід Cainiao збільшився на 27% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 р. Йдеться про 2,57 млрд доларів, відзначив Вільям Сюн. «Масштабний перехід до онлайн-покупок призвів до значного зростання попиту на логістичні послуги та подальшого зростання бізнесу», – уточнив він.
На думку аналітиків, до 2027 року бізнес 3PL-операторів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні зростатиме великими темпами – у середньому на 19,24% кожні 12 місяців.
За словами Вільяма Сюна, онлайн-продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні щороку зростатимуть на 630 млрд доларів, а це потребуватиме додатково по півтисячі нових складів на рік. При цьому учасники ринку впевнені, що інтернет-магазини й надалі надаватимуть перевагу аутсорсингу в логістиці, а не переходитимуть до придбання власних складських приміщень та транспортних потужностей. Принаймні це стосуватиметься найбільш складних ділянок ланцюгів постачання, де неможливо досягти позитивного результату без фахового підходу.