У Польщі завершується підготовка до запуску інтермодальних перевезень за маршрутом з Туреччини через Україну. Зокрема, компанія PKP Cargo Connect, що входить до групи PKP Cargo, веде переговори про запуск інтермодальних перевезень в Україні з використанням перевантаження на терміналі в Медиці, повідомила прес-служба групи.
PKP Cargo буде відповідати за транспортування вантажів до Польщі через прикордонний перехід в Медиці і далі в Західну Європу та назад.
PKP Cargo Connect, що має мережу контейнерних терміналів, здатна реалізувати весь логістичний ланцюжок, і в цьому проекті ключовим є термінал в Медиці (13 га) з великим складом і шляхами з шириною колії 1520 мм, яка використовується в Україні, і шириною 1435 мм, яка використовується в Польщі тва Західній Європі", - заявили в компанії.
Планується, що Медика стане ключовою ланкою також в інтермодальних перевезеннях у центральному коридорі "Нового Шовкового шляху", що з'єднує країни Азії з Західною Європою.
"На терміналі в Медиці ми спеціалізуємося на перевалці металопродукції, штучних вантажів і керамічних виробів. Ми можемо надавати послуги як по перевантаженню вагон-вагон або вагон-автомобіль, так і здійснювати тимчасове зберігання на складі площею 4,5 тис. квадратних метрів. Компанія може перевантажувати контейнери, які повинні з'явитися найближчим часом, завдяки новим інтермодальним лініям з Китаю через Україну. Крім переговорів з потенційними замовниками з Китаю, в даний час ми знаходимося на стадії переговорів з українським партнером "ЦТС Ліски", але вже сьогодні ми бачимо потенціал переходу на Медику", - заявив член правління PKP Cargo Connect з оперативних питань Вітольд Штробель.
За словами президента PKP Cargo SA Чеслава Варсевіча, відкриття регулярного залізничного сполучення з Україною і Туреччиною збільшить стратегічне значення Медика на транспортній карті Польщі та Європи.
У грудні 2020 року "Укрзалізниця" підписала меморандум про співпрацю з "Укрферрі" і FerriPlus з розвитку мультимодального маршруту Туреччина-Україна-Польща. Нині вантажі в Європу доставляються по залізничній лінії Баку-Тбілісі-Карс. Можливість перевезення вантажів через Чорне море забезпечить більш швидке сполучення з північними країнами Європи.
Також «Укрзалізниця» внесла свої пропозиції щодо розвитку нового транспортного коридору між Балтійським і Чорним морями, завдяки якому буде збільшений вантажопотік між Польщею, Швецією, Туреччиною та Україною.