Завантаження...

Брак далекобійників перекриватимуть... в'язнями

Брак далекобійників перекриватимуть... в'язнями

У Великобританії Асоціація незалежних постачальників м'яса провела зустріч з представниками HM Prison Service (Тюремна служба Її Величності), щоб обговорити програму залучення ув'язнених в ролі водіїв вантажівок. Таким чином бізнес хоче компенсувати нестачу професійних водіїв в країні.

 

Згідно галузевим даними, нестача приблизно 90 тис. водіїв вантажівок чинить "непосильний" тиск на ланцюжки поставок, оскільки уряд відхилив прохання бізнесу про допуск до Великобританії мігрантів з ЄС, щоб полегшити це навантаження.

 

З цієї причини Асоціація вирішила звернутися в HM Prison Service, що обговорити можливість використовувати ув'язнених, звільнених за схемою Видачі тимчасової ліцензії (Release on Temporary Licence, ROTL - звільнення за тимчасовою ліцензією означає можливість ненадовго залишити в'язницю), для роботи водіями вантажівок на компанії, що входять в Асоціацію.

 

Організація пішла на такий крок після того, як велика мережа ресторанів швидкого харчування Nando's була змушена закрити 45 закладів через брак курячого м'яса. Така ситуація сталася через те, що у постачальників закінчилися запаси. Повідомляється, що неблагополучний прогноз був поданий уряду "багато тижнів тому". Однак незважаючи на складну ситуацію, влада наполягає на тому, що компанії повинні інвестувати кошти в домашню робочу силу, намагаючись подолати дефіцит водіїв.

 

У свою чергу, транспортні компанії і експерти з логістики висловили серйозні сумніви з приводу такого підходу, заявивши, що ймовірність поліпшення ситуації до Різдва вкрай мізерна. До того ж вони вказали чиновниками на такі перешкоди в швидкому вирішенні цього питання: вартість навчання складає близько 3,5 тис. фунтів стерлінгів; потрібен досить тривалий час для навчання; також слід враховувати затримки при обробці і видачі ліцензій водіїв.

 

Таким чином, можна спрогнозувати, що в найближчі місяці ситуація напевно погіршиться, якщо Великобританія не дозволить водіям з ЄС працевлаштуватися в місцеві компанії.

 

Logistics UK, Асоціація автомобільних вантажоперевезень і Британський консорціум роздрібної торгівлі вимагають від влади повернути водіїв з ЄС, щоб заповнити вакуум, що утворився.

 

Проте британська влада продовжує проводити власну політику. "Британці неодноразово голосували за припинення вільного пересування і повернення контролю над нашою імміграційної системою, і роботодавці повинні інвестувати в нашу домашню робочу силу, а не покладатися на робочу силу з-за кордону", - йдеться в заяві Міністерства внутрішніх справ Великобританії.

 

Саме тому Міністерство юстиції погодилося допомогти Асоціації незалежних постачальників м'яса в її починанні з залученням ув'язнених. "Якщо ув'язненим допомагають знайти роботу під час утримання під вартою і після звільнення, ймовірність повторного вчинення злочинів значно нижча", - повідомив представник Міністерства юстиції Великобританії.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.