Завантаження...

Блакитний водень – фейкова декарбонізація?

Блакитний водень – фейкова декарбонізація?

Недавно проведені дослідження у Корнельському та Стенфордському університетах (США) показують, що вуглецевий слід при використанні блакитного водню як палива на 20% більший, ніж від природного газу або навіть вугілля, а також на 60% більший, ніж від дизельного пального. 

 

З цього приводу була опублікована доповідь у спеціалізованому виданні «Energy Science and Engineering». Науковці критикують плани деяких країн використовувати блакитний водень як заміну традиційним видам палива, оскільки жодної користі для екології він не принесе.

 

Проблема у тому, що під час виробництва так званого блакитного водню використовується дуже велика кількість природного газу та викидається в атмосферу велика кількість окису вуглецю. Для природи немає різниці, де це відбувається, відзначають фахівці. Якщо немає викидів з вихлопної труби автомобіля, але забруднення спричиняють хімічні заводи, то це ніяка не декарбонізація.

 

За словами професора Корнельського університету Роберта Говарта, науковці сьогодні мають зупинити масштабні проекти з виробництва блакитного водню, оскільки «навіть прогресивні політики можуть не зрозуміти, за що вони голосують».

 

Дослідники ж надали результати своєї роботи для розгляду в ООН.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.